4.BÖLÜM

3.4K 127 20
                                    

Medya=rihanna/diamonds

Bu bölüm biraz gecikti
Bu hafta olabildiğince ful bölüm atmaya çalışıcam
Haftaya fazla bölüm atamam ders çalışmam lazım malum.
Yazım yanlışları varsa görmezden gelin
Hadi yeni bölüme geçeliiimm
.
.
.
.
.

Ben oturmuş sorularına ne cevap vericeğimi düşünürken aklıma asker olduğum geldi. Aha kesin mesleğim sorulur. Ben de artık mimarım derim.

Mirzan'da bana 'sen kaşındın' bakışı atıyordu. Lan kocam bile beni satmışken ben ne yapayım

Şimdi şöyle bir durum var. Ayaz amcam yani çok(!) sevgili albayım bana tekmil verdirmezse sıkıntı yok, ki hemen asker olduğumu söylememi o da istemez yani.
En sonunda konuşmaya başladım

"Eee siz sorun ben cevalayım." Dememle beni kadınlar ve bazı erkekler soru yağmuruna tuttu.

"- Mesleğin ne ?
- en sevdiğin renk ?
- Hobilerin ne ?
- fobilerin ne ?
- en sevdiğin yemek ?
- kaç yaşındasın ?
- ne yapmaktan hoşlanırsın ?
- sevgilin varmı ?
- alerjin var mı ?"
Ulan bu günü mü beklediniz hep ? Soruları biriktirmişler resmen.

"Tek tek sorun lütfen." Dememle beraber ilk soru Tülin hanımdan gelmişti. "Peki kızım en sevdiğin renk ne?" demesiyle hiç tereddüt etmeden "Favorim siyah ama diğer renkleride severim." Dedim.

Gelsin ikinci soru. Bu kez 2.soru Ayaz amcanın eşi Nazlı yangeden gelmişti. "En sevdiğin yemek ne ?" şimdi şurda 'sirmi' demek vardıda neyse. "Yemek seçmiyorum ama ısrar ederseniz sarma derim."

Bu sefer ise 3.abi olan Pamir'den soru gelmişti. "Hobilerin ne ?" şimdi silah desem yanlış anlarlar mı? Mirzan'a baktığım da gözlerini açıp kapamasıyla beraber soruyu cevapladım. "Silah kullanmak, resim çizmek, voleybol, tenis, futbol ve basketbol oynamak ve kitap okumak"

Bu kezse Civan bey amcanın 2.oğlu olan Doruk'tan soru gelmişti. "Fobilerin ne ?" He oldu ben size fobilerimi söyleyeyim sizde bunu kullanın. "Yok olsa da söylemem." Yani benim çocukken fobim vardı ama büyüyünce o fobim de ortadan kalktı.

Kimin ne sorucağına baktığım da 4.abi olan Pars'ın eşi olan Derya soru sordu. "Ne yapmaktan hoşlanırsın ?" Bir asker ne yapmaktan hoşlanırsa o tabi ki de. "Dövüş. Hem de her dalını."
Ay yoruldum vallahi.

Sıra Agah beye geldi galiba. O da "Alerjin var mı kızım." Demesiyle beraber ben de "Polene alerjim var." Dedim kısaca.

Tam önümde ki bardaktan su içiyordum ki babaanne kişisinin sorduğu soruyla öksürük krizine girmeye başladım. "Yavuklun var mı kızım?" Ulan ne yapıcaksınız benim sevgilimi.

Menekşe hanım yani babaannem böyle demesiyle Mirzan da dahil salonda ki bütün erkeklerin kaşları çatılmıştı. Kadınlar ise merakla bana bakıyorlardı

"Yok babaanne." Yalnız aşko bizim yavuklum değil kocam var la kocam vaaarrr. Hehe

Mirzan ne demek istediğimi anlasa da diğer erkekler anlamadığı için rahatlama geldi. Mirzan ise gülmemek için zor duruyorlardı.

Gül hanım yani halam ise hala durmayıp bana birşeyler söylrmeye devam etti. "Ayarlayayım mı sana bir tane." Lan evliyim ben EVLİ !! Hayır elim de ki yüzüğüde mi görmüyonuz?

Hala hanımın lafıyla erkekler kaşlarını çatmış bakıyordu. Ulan size ne oluyor hacı ??? Mizan içtiği suyu yanında oturan Yağız'a tükürmüştü. Sonra ise ona peçete veren Mirzan ise sinirden kasılmıştı artık.

Binbaşı AslanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin