Bölüm 5

1 0 0
                                    

Hümeyra'dan

Babam günlerdir evden çıkmıyor veya çıktığında bile çok dışarıda kalmadan hemen eve geliyordu.

Bu halleri dikkatimi çekse de ses etmemiştim. Benle uğraşmıyordu en azından.

Ama bende çıkamıyordum dışarı artık. Dere kenarına inemiyordum.

Babam bişey der diye. Onun çenesini çekemezdim bir de.
Bana bulaşmasındı yeter.

Bu sürede Nazlı kızımı sağıyor yemek hazırlıyor ve uyuyordum .
Başka bu kasaba da ne yapılırdı ki?

Hem kimsem yoktu babam yüzünden. Kendi kendimi oyalıyordum.

Hava kararmaya başlamıştı yine . Karnım biraz acıkmaya başlamıştı.

Hemen mutfağa geçtim babam evde bana aldırdığı içkisini içiyordu.

Bugün makarna yapacaktım. Çok seçeneğim vardı ya(?)

Bir tencereye suyu koyup tüpü açtım kaynaması için biraz oyalandım mutfakta.

Daha sonra makarnayı koydum tencereye biraz sonra haşlanmıştı.

Hemen tabaklara aldım ve içeriye girdim birini babamın önüne diğerini kendim alarak salondaki en uç köşeye oturdum.

Babamdan ne kadar uzak dursam o kadar iyi .

Bana hiçbir şey demeden makarnayı yemeye başladı.
Bende ona hiç bakmadan aç karnımı doyurmaya koyuldum.

Tam bu sırada kapı alacaklı gibi çalmaya başladı.

Kimdi bu saatte onu da geçtim bize kim gelirdi ki?
Alışık olmadığımız bir durumdu .

Babamda garipsemiş olacak ki yüzüme baktı ben korkarak bilmiyorum dercesine omuzlarımı silkmekle yetindim.

Ayağa kalkmaya çalıştığında biraz yalpaladı bu normaldi o kadar içiyor vücut napsındı.

Kapıya doğru gitti kapı hala deli gibi çalıyordu. Meraklandığım için bende hemen arkasından gittim . Uzaktan bakardım kim geldiyse görmek istiyordum.

Babam kapıyı açtığında karşısında geçen ki adamlardan birini gördü. Babama bişeyler söyleyen adamdı bu hatırlamıştım.

Babamda hatırlamış olacak ki hemen ;

+" Abi biraz daha zaman nolur" diye yalvarmaya başladı. Daha sonra o uzun adam beni fark etti. Babamdan gözlerini çekmiş bana bakıyordu.

Açıkçası biraz korkmuştum , olduğum yere biraz daha sindim.

Babam yalvarmaya devam ediyordu. Sonra yine o adam cebinden telefonu çıkarıp ;
+" Burada abi" deyip kapattı.
Telefondaki kimdi ? Kim buradaydı? Kimi arıyordu?

Merak etmiştim ama hem babamdan korkuma hemde bu zun boylu adamdan korktuğum için sesimi çıkaramamıştım.

Sonra o adam buz gibi sesiyle babama dönüp;

+" Birazdan burada olur O'na anlatırsın" dedi . Daha da meraklanmıştım.

Biri daha mı gelecekti ve en önemlisi bu adamların bu saatte bizimle ne işi vardı?

Az sonra bir araba yaklaştığını fark ettim benle beraber o adamda kapıdan çekilip arabanın yanına doğru koşturmuştu.

Siyah yüksek arabaydı.

Araba yaklaştıkça farları gözümü alıyordu. Bakmaktan vazgeçip babama baktım.

Ayakta zor duruyordu ama korkusu yüzünden belliydi .

HÜMEYRA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin