🐾47.🐾

56 0 0
                                    

Brooklyn

Probudím se a nemůžu se hnout. Theo má pře ze mě hozenou ruku. Nechci se pohnout, ale musím.

Začne mi zvonit telefon. Rychle se zvednu a jdu to vzít. Vyjdu ven na balkon a zvednu to.

,,Halo."

,,Ahoj Brooklynko. Jak si užíváš vánoce?"

,,Mami?"

,,Ano, hele slyšela jsem že zachvilku budeš mít peněz jak želez. Takže by si nám mohla trochu pomoct. Od té doby co jsi nás odkopla tak nemáme nic."

,,Já vás neodkopla. Vy jste mě nechali tady. Ale děkuji vám za to. Takže mi dejte pokoj."

Položím to a opřu se o zábradlí. To je tak...hrozný. Proč mě nemůžou nechat na pokoji.

,,Zlato, si v pohodě?" uslyším za sebou. Jen přikývnu a pevně ho obejmu.

• • •

Vyrazíme na další místo. Je to pro mě osudné místo.

Bude to Las Vegas.

Snad to zvládnu. Snad nebudu nějak trapná.

Zastavíme v hotelu a já nechám jít Thea napřed.

Zastavím se na recepci. Je to ten správný hotel. Řekla jsem Theovi, že tenhle se mi líbí a tak bychom tady mohli být.

,,Dobrý den, měl by tady být balíček na jméno Keylez."

,,Ano. Je tady. Prosím." podá mi menší krabici a já jí poděkuji.

Dojdu do pokoje a schovám to, aby to neviděl.

Rozhodli jsme se jít večer ven. Nepůjdeme do nějakého casina, nebo někam.

Prostě se projdeme, abychom viděli jak vypadá tohle město v noci.

Je plné světel a taky lidí. Holky tady chodí, skoro nahé až se pomalu stydím, že jsem oblečená normálně.

,,Theo, nevypadam jak jeptiška." prohlidnu se. Mám na sobě džíny a triko.

Takhle večer je už celkem chladno. Přeci jen už začal srpen.

,,Ne. Jsi nádherná. Jako vždycky." dá mi pusu a vezme kolem pasu.

Koupíme si jídlo z nějakého stánku. Tohle je vážně Las Vegas.

Na každém rohu nějaký opilec a děvka. Vezmu ho za ruku a vedu ho zpátky do hotelu.

• • •

Sedím v koupelně na vaně a zvažují jestli to nebyl blbí nápad.

Vezmu si na to pyžamo a jdu. Snad to dopadne dobře.

Vejdu do pokoje. Theo leží na posteli a kouká do telefonu.

Jdu za ním a sednu si vedle něj. Přiblížím se a začnu ho líbat. Položí telefon a přitáhne si mě na klín.

Sedím na něm obkročmo. Sundám mu triko dřív než mě opustí to sebevědomí.

Pak si Sednu vedle něj a začnu si sundávat pižamo.

Sedím tam jen v černém krajkovým prádelku.

Vidím jak je překvapený. Přesunu se zase na jeho klín a dal ho líbám.

Najednou ležím pod ním a on mě líbá na krku. Pak pokračuje na rameno a pak na břicho.

Sundá mi to prádélko a já tam ležím nahá. Já jemu stáhnu tepláky a pak ho pohladím přes boxerky.

Vydechne a dráždí mě tam dole. Stáhnu mu je čekám co udělá.

Přesune se na moje rty a strčí mi tam jeden prst. Prohnu se a čekám co udělá.

Očividně nic. Vytáhl ho a pak jsem ho cítila u svého vchodu. Podívá se na mě.

,,Jsi připravena? Pokud nechceš tak nemusime."

,,Lásko dělej." vydechnu a on ho do mě strčil.

Prohnu se pod návalem rozkoše a snažím se to užít.

,,Kdyby to bolelo tak řekni." přikývnu a nechám ho dělat si co chce.

Přirážel hodně rychle, ale mě to nevadilo. Užívala jsem si to.

Najednou se jeho tělo napjalo a on se zhroutil vedle mě. Udělala jsem se chvilku po něm.

,,Tohle...bylo úžasný." vydechuje.

,,Jo bylo." dám mu pusu a pak přitulím se k němu.

Chvilku se jen tak mazlime a pak si to zopakujeme.

Celou noc jsme nespali. Užívali jsme si.

A vyjeli jsme někdy odpoledne. V tomhle městě stejně nebylo nic moc k vidění.




Navždycky✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat