Daha önce 3 kitap yazıp sildim (çok ergenken yazdığım için silmek zorunda kaldım) . Uzun bir aradan sonra tekrar yazma kararı aldım. Umarım severek okursunuz. 🫶🏻
•
Hayat her zaman istediğimiz gibi gitmiyor olabilir hatta bazen hiç bir zaman istediğimiz gibi gitmiyordur. Fakat her seferinde pes etseydik yaşamaya mecalimiz kalmazdı. Bu yüzden ne olursa olsun ben yaşamayı seçmiştim. Eğer vazgeçiyor olsaydım annemin benden habersiz evlendiği günde değil, babam ve annemin bir hiç uğruna ayrıldıklarinda ve annemin artık Türkiye'ye gideceğiz dediğinde vazgeçmiş olurdum. Gelin görün ki ben ne babamı geride bırakıp, daha önce hiç görmediğim, gitmediğim ülkeye gelmek zorunda kaldigim günde ne de annemin evlendiği günde vazgeçmiştim. Oldum olalı inatçıyımdır. Annemin de hep dert yandığı tarafım da bu ya zaten. Evlendikten sonra bana haber vermemesi de bu yüzdendi. Eğer evleneceğini bilseydim inadım tutar istemememden korkmuştu. Ben anlayışsiz biri hiç olmamıştım bugüne kadar, annemin hep yalnız kalmasına benim de gönlüm razı olmazdı. Fakat babamla ayrıldıktan 4 hafta sonra evlenmesi çok tuhafıma gidiyordu. Herneyse dedim ya hayat asla istediğimiz gibi yürümüyordu.
Babam ispanyoldu, annam ise Türk, İspanya'da yaşıyorduk. Fakat annem ile babam ayrılınca annem beni yanına alıp, Türkiye'ye gelmek istedi. Babamin gönlü razı olmasa da bir şey diyemedi. Her tatilde ya o gelip beni görecekti ya da ben İspanya' ya gidip görecektim babamı bu şekilde anlaşmıştik. Herşey buraya kadar beni üzsede yine de tamamdım fakat annemin Türkiye'ye gelir gelmez evlenmesi beni dumura uğratmıştı. Üstüne üstlük benden 6 yaş büyük bir üvey abim vardı artık! Her şey çok ani gelişmişti. Öğrenmem bile çok aniydi. Henüz üvey babami ve üvey abimi görmemiştim. Benim için hava hoştu onlari ne görmeyi ne de tanışmayi hiç mi hiç istemiyordum.
•
Nicolas Ege 17 yaşında.
Eveet ana karakterlerimizden birisi. Biraz çıtı pıtı görünse de görünüşüne tezat dik başlı, inatçı ve hırslı. Kafanızdakine
uymazsa istediğiniz gibi hayal edebilirsiniz karakteri.
Yıldıray Demirel 23 (inst. kadenhammond)Bu da ikinci ana karakterimiz.
Birinci karakterimizin instasini bulamadım, ikincisini yazdım bakmak isteyen olursa diyeBaşladık bakalım taslakta hiç bölüm yok hemen 1. Bölümü yazmaya başlicam. umarım hikayeyi istedigim gibi ilerletebilirim.
Oy atmayı unutmayın öptüm byee🫶🏻🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ YANIĞI {Bxb}
Teen Fictionİspanya da yaşayan Nicolas, anne ve babasının ayrılığı üzerine annesiyle Türkiye'ye gelmek zorunda kalır ve hiç beklemediği şeylerle karşılaşır... ! Argo, küfür, cinsellik ve şiddet gibi şeyler içerebilir!