iyi okumalar <3
⛸️❄️
•
<Nicolas>
Sabah annem mutfağa geldikten sonra kahvaltı hazırlayacağını söyleyip bizi salona yolladı, ama ben babamla konuşmak istediğim için odama gelmiştim. Şimdi ise yatağımda elimde ki oyuncak ayım edvin ile öylece oturuyordum. Çok sıkılmıştım. babamla da konuşmam bitmişti.
Kapımın tıklatılmasıyla oraya döndüm. Kapı yavaşca açılınca, geleni görmek için hafifçe doğruldum. Gelen üvey abimdi. Beni görünce hemen gözleri elime düştü, hafifçe gülüp bana döndü, "kahvaltı hazır gel hadi" dedi. Bende hemen ayaklanıp yanına gittim. Kapıdan çekilmeyince, kafamı kaldırıp ona baktım, sırıtıyordu. Kafasıyla elimi gösterip "onu da mi getireceksin?" dedi. Bende elime bakıp ona döndüm tekrar, kafa sallayıp "evet" dedim. Daha çok gülüp bana yol verdi. O önden giderken bende arkasından yürüyordum. Edvine gülmesi sinirimi bozmuştu. Duraksadim birden, benimle dalga geçmişti resmen. Hemen odama geri gidip edvini yatağa bıraktım. Koşar adımlarla odadan çıkıp ona yetişmeye çalıştım.
Mutfağa geldiğimde o çoktan masaya oturmuştu bile, ona baktığımda gözleri ellerimdeydi. Kaşları çatılmıştı hafif, boş verip bende masaya, annemin yanına geçtim. O ise karşımdaydı. Hepimiz günaydın faslından sonra sessizce kahvaltıyı ediyorduk. Sessizliği bölen kişiyle hepimiz ona bakmıştık. " Baba, bugün bizimkilerle buz pistine gidicez. Birazdan hazırlanıp çıkarım bir sorun olursa ararsın beni." diyerek tam masadan kalkarken mert bey " oğlum nicolası da götürün. Eğlenirsiniz beraber, hem buraları da görmüş olur biraz." dedi. Sözleriyle yıldıray geri oturdu masaya. Aslında ben gitmek istiyordum, daha önce hiç buz pateni yapmamıştım. Ve kaç gündür evde olmak bunaltmıştı. Beklentiyle ona bakarken onunda gözleri bana kaymıştı. Tekrar babasına dönüp "Baba sadece bizimkiler var, yaşıtı yok sıkılır." demişti. Ben de hemen kafami eğip yemeğimle oyalandim. Ne dediğini tam anlamasam da gelmemi istemiyor gibiydi. Suratım düşmüştu öylece tabağımdaki zeytinle oynuyordum, iştahım da gitmişti.
"Nicolas git hazırlan hadi" gelen sesle karşıma baktım, sevinçle " gelirimbilirim mi?" demistim. O da ayaklanirken bana dönüp "fikrim değişmeden, hazırlanmaya başlasan iyi edersin" dedi hafif bıyık altı gülerek, mutfaktan çıkmıştı ardından. Dedikleriyle hemen bende masadan kalktim ve onun peşinden gittim. Merdivenin oraya gelince geldiğimi fark etmişti. Bana dönüp " doydun mu? Hemen hazırlanmana gerek yok, öylesine demiştim." demesiyle bende gülümseyip karnımı pat patladım " duydum" demiştim, o da genişçe gülümseyip " hadi bakalım çık o zaman" diyip bana yol vermişti. Bende koşar adımlarla çıkmıştım yukarıya, hemen odama girip dolabıma doğru gittim, üstümü değiştirmicektim. Zaten üstümdekiler iyidi sadece mont ve atkımı almıştım. Montumu giyip atkımıda taktım, aynada saçlarımı hafif düzeltip telefonumu da alıp odadan çıktım. Aşağıya indiğimde salonda sadece annem ile kocası vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ YANIĞI {Bxb}
Teen Fictionİspanya da yaşayan Nicolas, anne ve babasının ayrılığı üzerine annesiyle Türkiye'ye gelmek zorunda kalır ve hiç beklemediği şeylerle karşılaşır... ! Argo, küfür, cinsellik ve şiddet gibi şeyler içerebilir!