Puterea capitolul 2

15 0 0
                                    


În partea a doua a poveștii, Sara începe să găsească puterea de a se opune lui Ravi.

Într-o zi, după ce Ravi  a fost deosebit de rău cu ea, Sara a decis că a avut destul. A strâns toată curajul pe care îl avea și i-a spus lui Ravi că nu va mai tolera abuzul lui. Ravi a râs de ea, dar Sara a rămas fermă. A refuzat să se lase intimidată de el.

Ravi a fost surprins de această schimbare. Nu se aștepta ca Sara, servitoarea sensibilă care plângea din orice, să se opună lui. A încercat să o intimideze, dar Sara nu s-a lăsat. A continuat să se opună lui Ravi, refuzând să se lase afectată de răutatea lui.

Cu timpul, Ravi a început să o respecte pe Sara. A început să o vadă nu ca pe o victimă, ci ca pe o femeie puternică și curajoasă. A început să se gândească la acțiunile sale și la modul în care o trata pe Sara.

Sara, pe de altă parte, a început să se simtă mai puternică și mai încrezătoare. A început să se simtă mai puțin speriată de Ravi și mai capabilă să se apere. A început să speră că, poate, Ravi se poate schimba.

Dar Ravi este încă un mafiot nemuritor. Încă este dur și rău. Dar acum, are pe cineva care îi stă în cale. Și poate că, într-o zi, Ravi se va schimba. Dar până atunci, Sara va continua să lupte.

Puterea schimbăriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum