În partea a nouăsprezecea a poveștii, Ravi și Sara își continuă viața ca părinți. În ciuda provocărilor, ei găsesc bucurie în fiecare moment petrecut cu copiii lor.
Ravi, care a fost întotdeauna un om de acțiune, își găsește o nouă pasiune în a fi tată. Își petrece zilele jucându-se cu copiii, citindu-le povești și învățându-i despre lume. În ciuda trecutului său, Ravi își dă seama că poate oferi copiilor săi o viață mai bună.
Sara, pe de altă parte, este o mamă devotată. Își iubește copiii mai mult decât orice pe lume și face tot posibilul pentru a le oferi o viață fericită. În ciuda oboselii, ea găsește bucurie în fiecare zâmbet, în fiecare râs al copiilor ei.
În timp ce Ravi și Sara se adaptează la viața de părinți, ei își dau seama că dragostea și familia sunt cele mai importante lucruri din viața lor. În ciuda tuturor provocărilor, ei sunt hotărâți să își crească copiii într-un mediu plin de iubire și fericire.
Și astfel, povestea lui Ravi și Sara continuă. O poveste despre dragoste, familie și speranță. O poveste despre cum doi oameni pot schimba în bine, în ciuda trecutului lor. Și poate că, într-o zi, Ravi și Sara vor putea trăi în pace, fără teama trecutului care îi urmărește. Dar până atunci, ei vor continua să lupte, împreună, pentru fericirea lor și a copiilor lor.