Mărturisirea capitolul 6

4 0 0
                                    

În partea a șasea a poveștii, Ravi și Sara își mărturisesc dragostea unul pentru celălalt.

Într-o seară liniștită, Ravi a chemat-o pe Sara în biroul său. Cu o voce tremurândă, Ravi i-a spus Sarei că o iubește. A mărturisit că nu mai vrea să fie mafiotul dur și rău, ci vrea să fie omul pe care Sara îl vede în el.

Sara a fost surprinsă de mărturisirea lui Ravi. A rămas fără cuvinte pentru o clipă, apoi a zâmbit și i-a spus lui Ravi că și ea îl iubește. A mărturisit că, în ciuda tuturor lucrurilor pe care le-a suferit din cauza lui Ravi, nu a putut să își ascundă sentimentele.

În acea seară, Ravi și Sara s-au îmbrățișat. Au promis că vor lupta împreună, nu doar pentru a supraviețui, ci și pentru a trăi o viață plină de dragoste și fericire.

Dar Ravi este încă un mafiot nemuritor. Încă mai are de înfruntat multe provocări. Dar acum, are pe cineva alături de el. Are pe cineva care îl iubește și pe care o iubește.

Și astfel, povestea lui Ravi și Sara continuă. O poveste despre un mafiot și o servitoare, despre răutate și bunătate, despre duritate și sensibilitate. O poveste despre dragoste și speranță. Și poate că, într-o zi, Ravi va deveni cu adevărat un om bun. Dar până atunci, Ravi și Sara vor continua să lupte, împreună, în numele dragostei.

Puterea schimbăriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum