În partea a douăsprezecea a poveşti, Ravi şi Sara îşi petrec prima lor noapte intimă.
Totul începe cu Ravi care vine şi o ea pe Sara în brațe si dansează în fața geamului descis prin care intrau razele luni în camera lor.
Ravi ia zis Sarei ca o iubeşte si că este cel mai fericit mafiot din lume. Iar Sara îi dau lacrimile de fericire şi Sara se apropie de Ravi şi îl sărută foarte romantic.
Ravi în timpul sărutului o ea pe Sara în brațe şi se apropie de pat şi o aşează jos pe el.
Sara stia ce avea Ravi de gând să faca şi nu putea sa zica Sara că nu era deacord cu asta, Sarei îi iera foarte frică pentru că nu o ma-i făcuse niciodată cu nimeni.
Ravi observă acest lucru că Sarei îi era frică şi decide că mai întâi ar fi bine să vorbească cu ea şi sai explice ce se va întâmpla si Ravi ea promis Sarei că nu o va durea aproape de loc şi că va avea grijă de ea până la sfârşitul vieţi sale.
Sara îi observă zâmbetul de pe fața lui Ravi, iar ea începe săl mângâie şi îi zice lu Ravi să fie bun şi blând pentru cîi era frică. Iar Ravi dă din cap însemn că da.
Acum va începe partea interesantă.
Ravi a început să o sărute pe Sara şi s-o mângâie pe picior,iar Sara se face roşie la față din cauza că îi era ruşine pentru că nimeni nu a mai facut asa cu ea.
Ravi fix în acel moment se uită la fața fete după ce ridică privirea de la picioarele fetei , el o întreabă pe Sara de ce îi este ruşine de el că nu îi va face nimic rău si ă o iubeşte enorm de mult.
Fata zice esti bun, îmi pun toată încrederea în tine Ravi, Sara zice deci poți să începi.
Iar Ravi o dezbracă pe fată până când râmâne numai în lenjerie intimă si el la fel ca ea. Ravi începe să o sărute pe gât pe umeri chiar si pe burtă şi picioare, Sara chiar dacă era timidă a început si ea săl sarute pe gât si pe piept si din câteva în câteva minute îi zicea că îl iubeşte foarte mult.
Ravi îi dă sutienul jos Sarei si începe săi sărute sâni si sai mângâie si cel mai inportant e căi si complimenta, Sara se simțea foarte bine si iubită si nu regretă nici o secundă de până atunci.
Ravi după ce termină de privit sâni Sarei el decide că e timpul să treacă la pasul urmator a nopți!
Ravi îi dă si restul lenjeriei intime jos si o privea cu un zâmbet foarte drăguț, Sara îi zice căl iubeşte si că şiar dori să fie înpreună până la finalul veacurilor.
După vorbele spuse de Sara. Ravi decide si el să iți dea jos ultima parte a vestimentației pe care o mai avea pe el.
După ce se dezbracă si el de tot o ea pe Sara de mână si îi zice că acum sar putea să o doară puțin si că durerea va trece foarte repede asa să işi pun toată încrederea in el Ravi da drumu la treabă.
El intră usor pentru că stia că Sara va simți o mică durere asa ca nu a vrut să o doară foarte tare şi Sarei începe să o doară şi ea îi zice lu Ravi, Şi Ravi răspunde că asa e normal prima dată si că acum a făcuto a lui pentru todeauna si incepe să o facă mai tare până când îți dă drumul în ea si ea se face rosie la față si încide ochii.
Ravi îi pune mâna pe părul ei lung si des si îi spune că o iubeşte şi căi pare rău că nu sa protejat, Sara îi răspunde că nu îi pasă dacă sa protejat da sau nu că ei ia plăcut oricum
Ei se sărută se înbracă si se culcă.