Începutul scimbări capitolul 3

7 0 0
                                    


În partea a treia a poveștii, Ravi  începe să se schimbe.

Ravi a început să se gândească la acțiunile sale. A început să se întrebe dacă răutatea și duritatea lui erau cu adevărat ceea ce voia. A început să se gândească la Sara și la puterea ei. A început să se gândească la faptul că, poate, există o altă cale.

Într-o zi, Ravi a decis să încerce să fie mai bun. A încetat să se mai ia de Sara și a încercat să fie mai amabil cu ea. A încetat să se mai comporte ca un mafiot și a încercat să se comporte ca un om normal.

Sara a fost surprinsă de această schimbare. Nu se aștepta ca Ravi, mafiotul dur și rău, să se poată schimba. Dar Ravi a continuat să se schimbe, zi de zi, încetul cu încetul.

Ravi nu a devenit brusc un sfânt. Încă mai avea momente în care se comporta ca un mafiot. Dar aceste momente au devenit din ce în ce mai rare. Și în cele din urmă, Ravi a început să se comporte mai mult ca un om decât ca un mafiot.

Sara a început să îl respecte pe Ravi. A început să îl vadă nu doar ca pe un mafiot, ci și ca pe un om. A început să îl vadă nu doar ca pe un abuzator, ci și ca pe cineva care încearcă să se schimbe.

Și astfel, Ravi, mafiotul nemuritor, a început să se schimbe. A început să devină mai bun. Și Sara, servitoarea sensibilă, a început să îl respecte. Și poate că, într-o zi, Ravi va deveni cu adevărat un om bun. Dar până atunci, Sara și Ravi vor continua să lupte, împreună.

Puterea schimbăriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum