În partea a patra a poveștii, Ravi și Sara încep să se înțeleagă unul pe celălalt.
Ravi, care a fost odată un mafiot dur și rău, a început să se schimbe. A început să trateze pe Sara cu respect și amabilitate. A început să își dea seama că nu trebuie să fie rău pentru a fi puternic.
Sara, pe de altă parte, a început să îl vadă pe Ravi într-o lumină nouă. A început să îl vadă nu doar ca pe un mafiot, ci și ca pe un om care încearcă să se schimbe. A început să îl respecte pe Ravi, nu din frică, ci din admirație pentru eforturile sale de a se schimba.
În ciuda tuturor provocărilor, Ravi și Sara au început să se înțeleagă unul pe celălalt. Au început să își dea seama că, în ciuda diferențelor lor, amândoi sunt oameni care încearcă să supraviețuiască într-o lume dificilă.
Ravi, mafiotul nemuritor, a început să se schimbe. A început să devină mai bun. Și Sara, servitoarea sensibilă, a început să îl respecte. Și poate că, într-o zi, Ravi va deveni cu adevărat un om bun. Dar până atunci, Sara și Ravi vor continua să lupte, împreună.
Și astfel, povestea lui Ravi și Sara continuă. O poveste despre un mafiot și o servitoare, despre răutate și bunătate, despre duritate și sensibilitate. O poveste despre cum, chiar și în cele mai întunecate momente, există întotdeauna speranță pentru schimbare.