Descoperirea sarcini! capitolul 13

1 0 0
                                    

În partea a treisprezecea a poveștii, Sara descoperă că este însărcinată și se teme să îi spună lui Ravi.

Sara a început să se simtă diferit. A început să aibă simptome pe care nu le-a mai avut niciodată înainte. După o vizită la medic, a aflat că este însărcinată. A fost șocată, dar și fericită. Însă, în același timp, a fost cuprinsă de teamă. Se temea să îi spună lui Ravi.

Ravi, care odată era un mafiot dur și rău, devenise un om mai bun. Dar Sara se întreba cum va reacționa la vestea că va deveni tată. Se întreba dacă Ravi este pregătit pentru această responsabilitate.

Sara a petrecut zile întregi gândindu-se cum să îi spună lui Ravi. Se temea de reacția lui, dar știa că trebuie să îi spună. Într-o seară, a decis să îi spună lui Ravi.

Cu inima bătându-i cu putere, Sara i-a spus lui Ravi că este însărcinată. A așteptat cu teamă reacția lui.

Și astfel, povestea lui Ravi și Sara continuă. O poveste despre un mafiot și o servitoare, despre răutate și bunătate, despre duritate și sensibilitate. O poveste despre dragoste, speranță și o sarcină neașteptată. Și poate că, într-o zi, Ravi va deveni cu adevărat un om bun. Dar până atunci, Ravi și Sara vor continua să lupte, împreună, în numele dragostei.

Puterea schimbăriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum