În partea a zecea a poveștii, Ravi și Sara își petrec o noapte de neuitat împreună.
După ce Ravi i-a cerut Sarei să îi fie alături pentru totdeauna, a decis să organizeze o noapte specială pentru a sărbători. A pregătit o cină romantică pe acoperișul clădirii lor, cu vedere la orașul luminat.
Au mâncat împreună, au râs și au vorbit despre visele și speranțele lor. Au dansat sub lumina lunii, în brațele unul altuia, uitând de toate problemele și provocările lor.
În acea noapte, Ravi i-a cântat Sarei o melodie pe care a compus-o special pentru ea. Melodia era dulce și emoționantă, reflectând dragostea profundă pe care o simțea pentru Sara. Sara a fost atât de mișcată de melodie, încât a început să plângă de fericire.
Au petrecut restul nopții împreună, bucurându-se de compania unul altuia. Au promis că vor rămâne împreună pentru totdeauna, indiferent de provocările pe care le vor întâlni.
Și astfel, Ravi și Sara au trăit o noapte de neuitat. O noapte plină de dragoste, fericire și speranță. O noapte care le-a adus și mai aproape unul de celălalt.
Și astfel, povestea lui Ravi și Sara continuă. O poveste despre un mafiot și o servitoare, despre răutate și bunătate, despre duritate și sensibilitate. O poveste despre dragoste și speranță. Și poate că, într-o zi, Ravi va deveni cu adevărat un om bun. Dar până atunci, Ravi și Sara vor continua să lupte, împreună, în numele dragostei.