Pacea capitolul 8

3 0 0
                                    

În partea a opta a poveștii, Ravi și Sara își trăiesc viața în pace și dragoste.

Ravi, care odată era un mafiot dur și rău, a devenit un om mai bun. A renunțat la viața sa de mafiot și a început să trăiască o viață normală. A început să trateze pe Sara cu respect și amabilitate. A început să își dea seama că nu trebuie să fie rău pentru a fi puternic.

Sara, pe de altă parte, a început să îl vadă pe Ravi într-o lumină nouă. A început să îl vadă nu doar ca pe un mafiot, ci și ca pe un om care încearcă să se schimbe. A început să îl respecte pe Ravi, nu doar pentru puterea lui, ci și pentru eforturile sale de a deveni o persoană mai bună.

În ciuda tuturor provocărilor, Ravi și Sara au început să se bucure de viață. Au început să se bucure de compania unul altuia, de liniștea și pacea pe care o aduceau unul altuia. Au început să se bucure de dragostea pe care o simțeau unul pentru celălalt.

Dar Ravi este încă un mafiot nemuritor. Încă mai are de înfruntat multe provocări. Dar acum, are pe cineva alături de el. Are pe cineva care îl iubește și pe care o iubește.

Și astfel, povestea lui Ravi și Sara continuă. O poveste despre un mafiot și o servitoare, despre răutate și bunătate, despre duritate și sensibilitate. O poveste despre dragoste și speranță. Și poate că, într-o zi, Ravi va deveni cu adevărat un om bun. Dar până atunci, Ravi și Sara vor continua să lupte, împreună, în numele dragostei.

Puterea schimbăriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum