2. Bölüm: Tanışma

404 144 395
                                    

29.08.2024

Şirketten çıkıp eve gelmiştim . Üstümü değiştirip hemen yatağa girmiştim ,çok uykum vardı ama aklımı takılan biri vardı . Miran Aslan , ismi soyadıyla çok hoş duruyordu. Onun hakkında hiç bilgi bilmiyordum .Telefonumu alıp ismini arattım . Tasarımcıydı , tasarımlarına baktım . Hepsi birbirinden güzeldi sonra onun fotoğrafına gördüm, nefesimi kesti. Dedikleri kadar varmış gerçekten ,yakışıklıydı . Benim aksine siyah saçları , kara gözleri vardı , ben ise; sarı saçlı , mavi gözlü biriyim. Aralarında yüzünde kocaman bir gülümsemesi ve gözleri parlayan o fotoğrafa girdim. Evden çıkamayacak kadar ne yaşamıştı acaba ?

Daha fazla bilgi için araştırdım . Üç yıl öncesinde ki fotoğraflar vardı . Bu üç yıl arasında sadece tasarımları ve kazandığı ödüller vardı ama hiç birine gitmemiş . Fotoğrafından çıktım , yarın ki seansı söylemem gerekiyor ,saate baktım.
Saat sekiz buçuk ,daha erkendi .Alya hanımın attığı numarayı Miran Arslan diye kaydettim ve whatsapp girdim . Üstüne tıkladım . Sıradan bir konuşma olacaktı .

Almila:
Merhaba ben Almila ,psikologunuz ,yarın seans var .
Saat kaçta müsait olursunuz ? Umarım rahatsız etmemişimdir.

Miran Arslan :
Merhaba , rahatsız olmadım. Aksine
gecem güzelleşti.Yarın saat 9 uygun ,
yarın görüşürüz Almila.

Almila:
Yarın görüşürüz Miran bey

Yazardan

Miran'ın yakın olmasının sebebi kızı hatırlamasıydı. O yıllarca tek bir sebepten hayata tutundu. Şimdi ise kızın hatırlamasını heyecanla bekledi. Kız hatırlamadı. Kız için gelip geçici bir anı oldu. Adam için ise yaşama sebebi. İlk karşılaştıklarında bu heyecan oldu aralarında ama ne kız, ne erkek bunu bilmedi. Almila hatırlamadı, Miran da rol yapıcaktı. Kendi kendine bu kararı almıştı.

Almila Altan

Mesajı attım ,anında aktif olmuştu ve görüldü atmıştı. Telefonu kapattım . Yarın yeni bir gün ,gözlerim kapanıyordu. Kendimi uykuya teslim ettim .
3

0 .08.2024


Sabah olmuştu ,saate baktım daha sekizdi . Hemen kalkıp duş aldım . Üstüme siyah tişört geçirdim, ağustos ayındaydık ve çok sıcaktı . Altıma eşofman giydim . Saçlarımı kurutup , taradım . Makyaj yapmıcaktım, evde görüşme olacaktı sonuçta, mutfağa geçip kendime sandviç hazırlama başladım . Yemek yerken saatte de bakıyordum . Yemeğim bitince kahve yaptım .
Saatin dokuz olmasına çok az var . masama oturduktan sonra ondan mesaj geldi .

Miran Arslan :
Günaydın Almila , bugünkü seans için yazdım . Uygulamaya girip başlatabilirsin.

Almila:
Günaydın , hemen açıyorum.

Arslan Holding 'in yaptığı bir uygulamaydı . Evden çıkamayan , korkan ve onlarca şey için yapılan uygulama , uzaktan konuşmamızı sağlıyor . Bilgisayara girdim, uygulamaya girişim vardı zaten , Miran Arslan diye seansı oluşturup ,Miran beye attım. Bekliyordum, kendimi görüyordum sadece sonra o geldi . Üstünde siyah tişört vardı .

Fotoğraflarıyla hiçbir fark yoktu.
" Merhaba Miran bey ."
Bana bakıp gülümsedi. " Merhaba, Almila." dedi .
" Nasılsınız ? "
" İyiyim sen, " dedi ben sizinle konuşurken o senli konuşuyordu . "İyiyim teşekkür ederim. " dedim o daha rahat bir pozisyona geldi .

Acının Tatlı Tebessümü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin