💙ÖLÜMSÜZ AŞK 7. BÖLÜM💙

246 35 17
                                    

HASTANE

Ambulanslar hastaneye varır varmaz indirerek içeri götürüp ikisini hemen ameliyata alırlar.

Façalı ve Çakırbeyli'ler ameliyathane önünde beklerken herkes tedirgin ve korkuyordur.

İlyas elini saçlarında geçirerek koridorda gidip gelirken Leyla ve Ada ağlıyorlardır Hızır için.

Haşmet Emine'nin yanında oturup sırtını  sıvazlar.

Emine Haşmet'e yaslanarak "Haşmet bu ne beladır bizim başımızda bitmez gitmez? Benim kardeşim daha geçen ay vuruldu. Biz her ay buraya mı düşecez böyle?"

Haşmet "Kendin dedin ilk değil Emine. Bu sefer de iyi olucak korkma. Ömür'üm de o da iyi olucak."

Haşmet Ömür için endişelenir, korksa da Emine için belli etmemeye çalışır.

Ada Leyla'ya sarıldığında saçlarını okşar Leyla Ada'nın.

"Ada sakin ol bitanem biraz."

Ada "Nasıl sakin olim Leyla abla? Babam içerde canıyla savaşıyor. Ben burda nasıl sakin kalabilirim?"

"Bende üzgünüm baban için ama inan bana ona bir şey olmicak ve buradan sağ salim çıkıcak. Seni böyle görmek istemez ama baban."

Ada çekilerek başını sallayıp gözyaşlarını siler ve arkasına yaslanır.

ARADAN 1 SAAT GEÇER

Ömür'ün ameliyatı biter ve doktor çıkar ameliyathaneden.

Herkes kalkıp doktorun yanına giderken İlyas "Durumları nasıl doktor?"

Doktor "Hızır Bey'in ameliyatı devam ediyor. Ömür Hanım'ın ameliyatı ise sorunsuz geçti. O da bebek de gayet iyiler."

Herkes şaşırarak bakar doktora.

Haşmet "Bebek mi dedin?"

İlyas "Ömür hamile mi?"

Doktor "Evet 1 aylık hamile. Ömür hanım uyuyor şu an ve birazdan odaya alıcaz. Sabah uyanır diye tahmin ediyoruz."

Alparslan "Sağol doktor." dediğinde doktor gider.

İlyas "Ben baba mı oluyorum şimdi?" dediğinde önce Haşmet ve Emine sonra diğerleri onu buruk bir şekilde tebrik eder ve tekrar Hızır için kasvetli bekleyiş havasına bürünürler.

2 SAAT SONRA

Hızır'ın ameliyatı biter ve onu çıkararak yoğun bakıma alırlarken doktor bekleyenlerin yanına gelir.

Kalkıp yanına giderler.

Ada "Babam iyi mi doktor bey?"

Emine "Kardeşimin bir şeyi yok değil mi?"

Doktor onlara bakarak "Hızır Bey'in ameliyatı kurşunun kalbe yakın olmasından dolayı zorlu ve uzun geçti. Ameliyat sırasında kalbi durdu ve geri döndürdük."

Leyla ağlayarak "Ne, kalbi mi durdu?"

Ada "Allahım ne olur babama bir şey olmasın ne olur." diyerek ağlarken İlyas yanında durarak sarılır Ada'ya.

Doktor "Sakin olun lütfen. Şu an her şey yolunda ve Hızır Bey için endişeleniceğimiz bir şey söz konusu değil. Uyanana kadar gözlem altında tutmak adına yoğun bakımda tutucaz bu kadar. Eski kurşun yaralarından dolayı dikişlerde açılmalar oldu ve onları da kapadık. Bu yüzden tekrar böyle bir şey yaşanmaması için iki hafta kadar Hızır Bey'in kendine ve dikişlerine dikkat etmesi gerekiyor."

💙ÖLÜMSÜZ AŞK💙BİTTİ💙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin