💙ÖLÜMSÜZ AŞK 2. BÖLÜM 💙

278 32 25
                                    

HASTANE

Hızır'ı hastaneye kaldırmış hemen ameliyata almışlardır.

Herkese haber gitmiş Çakırbeyli ve Façalı'lar hastane ameliyat önünde telaşla bekliyorlardır.

İlyas "Bu şerefsizlerin durmicağı belliydi işte. İsmail ordan sıktı. Sesi burdan çıktı."

Emine İlyas'ın yanına gelerek "Az sakin ol bari sen dur Hızır çıkana kadar gardaşım. Birinize daha bir şey olursa ben ne yaparım. Yüreğime indireceksiniz az beni düşünün."

İlyas başını sallayarak sarılır Emine'ye.

Emine'de İlyas'a sarılıp derin bir nefes alır.

Haşmet Alparslan'ın yanına giderek "Bu işi yapan kesin Kara'lar mı Alparslan. Konuşturmuşlar mı kimseyi?"

Alparslan "Kara'lar dan Burhan'ın adamları vurmuş amcamı Haşmet abi. Bu iş onların işi. Belli ki bunla da kalmicak her şey. Biz de karşılığını vericez."

"Bu daha nasıl gidicek Alparslan? Onlar size siz onlara kan davasına mı çevireceksiniz. Hızır kalksın aileler bir araya gelsin konuşulsun."

Alparslan "Bende kan aksın istemiyorum da amcam ne derse o olucak artık. Hayırlısıyla bir çıksın da."

Haşmet başını sallar.

"Doğru söylüyorsun."

4 SAAT SONRA 

Hızır'ın ameliyatı biter.

Doktorlar çıkarlar ameliyattan.

İlyas hemen yanlarına gider.

"Abim nasıl? Bir şey söyleyin artık."

Doktorlar kendi aralarında durumu konuşurlar ve biri hariç diğerleri gider.

Doktor "Ameliyat zorlu geçti. Kurşunlar tehlikeli yerlere girmişlerdi ve sorunsuz çıkarmak zor oldu. Ameliyat sırasında kalbi durdu ve geri döndürdük."

Emine ağlayarak başını Haşmet'in omzuna yaslar.

Alparslan "Şimdi nasıl durumu?"

Doktor "Şu an uyutuyoruz kendisini ve uyandığında durumuyla ilgili kesin bir şey söyleyebiliriz. Nasıl bir komplikasyon ortaya çıkar tahmin etmek güç."

İlyas sinirle yapışır doktorun yakasına.

"O ne demek lan? Ne komplikasyonu? O adamı oradan sağ çıkarıcaksın. Yoksa ortada sana bir can kalmaz."

Ömür İlyas2ın yanına gelir. 

"Bırak İlyas ne yapıyorsun ya. Bırak adamı."

İlyas Ömür'e bakarak bırakır doktorun yakasını.

Doktor yanlarından ayrılır.

Haşmet İlyas'a bakarak "Abin için endişelenmekte haklısın ama sakin ol İlyas. Doktorlar da işlerini yapıyor."

İlyas başını sallayarak "Tamam da tamam anladım." diyerek oturur.

Ömür'de yanına oturarak yüzünü okşar İlyas'ın.

İlyas başını Ömür'ün omzuna yaslar.

Hızır'ı ameliyathaneden çıkararak yoğun bakıma alırlar.

İlyas ve Alparslan hariç diğerleri eve geçerler ve İlyas'la Alparslan Hızır'ın başından tüm gece ayrılmaz doğru düzgün uyumazlar da.

LEYLA - TRABZON

💙ÖLÜMSÜZ AŞK💙BİTTİ💙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin