ÇAKIRBEYLİ EVİ
Hızır Leyla'ya iyice sarılıp sokulmuş uyuyordur.
Leyla uyanarak Hızır'a bakıp gülümser.
Saçlarını okşayarak yanağını öper.
"Çok güzel bir sabah bugün. Sevdiğim adamın kollarında uyanmak." diyerek tekrar öper yanağını.
Hızır bir kaç dakika sonra uyanarak elini başına götürüp ovalar. "Off başım. başım çok kötü ağrıyor."
Leyla Hızır uyanınca başını kaldırıp ona bakar.
"İyi misin sen Hızır."
Hızır Leyla'ya bakarak şaşırır.
Sonra hallerine bakıp anlamaya çalışır.
Leyla Hızır'ın sessizliğinden hatırlamadığını anlayarak çekilip oturur yatağa.
Hızır'da oturup yatağa yaslanarak kapar gözlerini.
"İyiyim başım ağrıyor sadece biraz."
Gözleri dolarak bakar Hızır'a Leyla.
Leyla konuşmayınca Hızır bozulucağını düşünerek gözlerini açıp ona bakar ve yüzünü okşar.
"Üzülme küsme bana. Kızma da. Ben unutmadım yaşadıklarımızı. Her anına kadar o muhteşem gecenin her detayını hatırlıyorum ve unutmam imkansız."
Leyla gülümseyerek Hızır'a sokulup sarılır.
"Gerçekten unutmadın değil mi?"
Leyla'nın saçlarını okşayıp öperek "Birazcık unutmuş olabilirim ama şimdi tekrar edersek daha çok hafızamda yer edicektir."
Leyla gülerek "Senin başın ağrımıyor muydu?"
"Ağrıyordu da geçti şimdi. Hatırlatıcak mısın unuttuğum o çok zevk dolu anları."
"Akşam belki olabilir ama şimdi değil."
"Ama Leyla..."
Leyla yanaklarını ve dudağını öper Hızır'ın.
"Acıktım ben Hızır. Hem Eren'le Ada'da uyanır birazdan. Belli ki senin hatırlaman da uzun sürücek. O yüzden akşama kadar sabret."
Hızır "Tamam da tamam. Akşama ne kaldı ki zaten?"
"Aynen öyle kocacım. Hiç bir şey kalmadı." diyerek kalkar Leyla yataktan ve banyoya girer.
Hızır arkasından bakarak "Oy Leyla oy. Akşama ne kaldı ki Hızır. Sabret." diyerek kalkar Hızır'da yataktan.
Kıyafetlerini alıp kattaki banyoda duş alır.
Kurulanıp üzerini giyerek odaya döner ve çekmeceden silahını alıp beline takar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💙ÖLÜMSÜZ AŞK💙BİTTİ💙
RomanceZÜMRÜD-Ü ANKA KUŞU GİBİ KÜLLERİNDEN DOĞUCAK BİR AŞK HİKAYESİ.