YENİ BİR BÖLÜM DAHA YAYINDA. OKUYARAK BEĞENİP YORUM YAPARSANIZ SEVİNİRİM.
SAHNE ARALARINA DA YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
YORUMLAR ÇOK AZ VE KİM NE DÜŞÜNÜYOR MERAK EDİYORUM.
BOL BOL YORUM YAPARSANIZ ÇOK DAHA İYİ OLUR.
İYİ OKUMALAR...
HASTANE
Çakırbeyli ve Façalı'lar hastaneye gelerek arabadan iner ve içeri girerek yukarı çıkar Hızır'ın kaldığı odanın önüne gelirler.
İlyas kapıyı açıcağı sırada Haşmet "Önce çalsana kapıyı İlyas. Leyla'da içerdeymiş. Belki rahatsız olurlar."
İlyas "Abim dikişli yatalak adam Haşmet abi da. Ne yapabilirler en fazla." diyerek açatr kapıyı ve içeri girer.
Leyla ve Hızır hala öpüşürken İlyas onlara bakara "Oha." diyerek öksürür.
Hızır ve Leyla ayrılırken Leyla utanarak kalkıp onlara bakar.
Hızır "Sen kapısız yerden mi çıktın lan İlyas? Çalsana kapıyı."
Haşmet "Ben sana kapıyı çal müsait değillerdir dedim. Abinin yatakta olması ona engel değil sonuçta." diyerek güldüğünde İlyas ve Alparslan'da güler.
Leyla Hızır'a bakarken Hızır "Size mi soracam da nerde öpüceğimi Leyla'yı? Niye geldiniz cümbür cemaat."
Emine aralarında sıyrılıp yanına gelerek saçlarını okşar Hızır'ın.
"Bakma sen onlara Hızır'ım benim. Gardaşım şükür iyisin."
"İyiyim abla iyiyim. Korkmayın."
"Nasıl korkmayalım be Hızır? Her ay burda mı olacaz biz sen kendini vurdurmadan durmican mı?"
Hızır gülerek "Abla ben gelin bana sıkın mi diyorum da. Düşmanlarımız var ne yapalım."
"Hay senin işine de düşmanlarına da. Neyse." diyerek sarılır Hızır'a.
Hızır'da Emine'ye sarılarak gülümser.
Ayrıldıklarında Alparslan "Geçmiş olsun amca. İyi gördük seni."
Hızır yatağa yaslanarak "İyiyim iyi. Yok bir şeyim korkmayın. Çıkış işlemlerimi yapın eve götürün beni."
Leyla "Sen daha iyleşmedin. Kalkamazsın yataktan."
"Evde de kalkmam yataktan da. Yeter ki beni burdan çıkarın. Ben sevmem hastaneyi."
Haşmet "Doğru söylüyor Hızır. hastaneyi sevmez gerçekten de. Çıkarın eve götürün. Evde dinlensin dinlenecekse de."
"Hay ağzına sağlık Haşmet. Hadi İlyas, Alparslan. Çıkın gidin halledin hadi."
Leyla "Kıyafet de getirdiniz mi siz?"
İlyas "Getirdik yenge. İkinize de getirdik. Biz çıkalım işlemleri halledelim. Siz de giyinin."
Leyla başını salladığında İlyas çantayı bıraktı ve hep beraber çıktılar odadan.
Kapı kapandığında Leyla Hızır'a bakarak "Kalkabilicek misin lavaboya götürim mi seni?"
Hızır "Kalkarım olur." dediğinde Leyla üzerinden yorganı çeker ve Hızır'ı kaldırıp banyoya götürür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💙ÖLÜMSÜZ AŞK💙BİTTİ💙
RomanceZÜMRÜD-Ü ANKA KUŞU GİBİ KÜLLERİNDEN DOĞUCAK BİR AŞK HİKAYESİ.