💙ÖLÜMSÜZ AŞK 5. BÖLÜM💙

263 34 19
                                    

(BİR GÜNDE İKİ BÖLÜM ATIYORUM BU SEFER.

NORMALDE BU BÖLÜM BUGÜN DEĞİL DE HAFTASONU GELİCEKTİ AMA FİNALLERİM BAŞLADI VE BİR SÜRE YAZAMİCAMDA BÖLÜM DE ATAMİCAM.

O YÜZDEN BU BÖLÜMÜ DE ATIP 29 OCAĞA KADAR ARA VERİYORUM.

O ZAMANA KADAR GÖRÜŞMEK ÜZERE.

LAFI DAHA FAZLA UZATMADAN SİZİ BÖLÜMLE BAŞ BAŞA BIRAKIYORUM.

İYİ OKUMALAR💕💕

___________________________________________

ALIŞVERİŞ MERKEZİ

Leyla ve Ada beraber kıyafet bakarken Hızır ve Eren'de onların peşindedir.

Ada Siyah bir elbiseye bakarken Leyla yanına başka bir elbiseyle gelerek "Bu nasıl Ada? Beğendin mi?"

Ada Leyla'nın elinden elbiseye bakarak gülümser.

"Güzel bu da aslında."

Hızır'a göstererek "Sen ne dersin baba?"

Hızır elbiseye bakarak "Çok kısa değil mi o ya? Bunun dize kadar olanı var mı?"

Leyla gülerken Ada "Abartma baba. Güzel elbise işte. İkisini de alalım Leyla abla."

Leyla "Tamam canım alalım. Bende ilerde başka bir model beğenmiştim kendime."

Ada "Ona da bakalım ben görmedim. Güzelse onu da sen al kendine."

Hızır ikisine bakarak "Yandım ben yandım. İkiniz yakıcaksınız beni."

Leyla Hızır'a bakıp gülerek "Yananı görür Allah artık Hızır. Sen getirdin bizi. Hiç şikayet etme."

Ada "Aynen öyle babacım. Bunu sen istedin. Bende uyum sağlıyorum."

Eren Hızır'a bakarak gülerken Hızır'da gülüp kucağına alır Eren'i.

"Sen neye gülüyorsun küçük bey."

Eren Hızır'ın boynuna sarılıp "Sana baba. Ablamla Leyla abla seni deli etti."

"Oğlum biliyor işte. Deli ediceksiniz beni." dediğinde Ada ve Leyla Leyla'nın beğendiği elbiseye bakmaya giderler.

Leyla ve Ada'da istedikleri her şeyi aldıktan sonra çıkarlar mağazadan ve avmde dolaşırlar.

Ada "Baba makyaj malzemeleri için de girelim mi bir yere?"

Hızır bıkkınlıkla nefes vererek "Siz ordan çıkamazsınız kızım da. Oğlumla ben ağaç olacaz peşinizde."

eren "Evet siz çok süslüsünüz."

Eren'in söylediğini beklemez Hızır ve güldüğünde Ada eren2e dönerek "Aşk olsun Eren Bey. Küstüm ben sana."

Eren "Tamam abla tamam küsme."

Ada dayanamaz eğilip saçları arasını öper.

"Küsmedim bebeğim tamam. Ben kıyamam ki sana aşkım benim."

Eren Leyla'ya bakarak "Sen küstün mü?"

Leyla gülümseyerek "Hayır Eren'cim bende küsmedim sana merak etme."

Eren "Yaşasın o zaman."

Hızır kucağına alır Eren'i gülerek.

"Aslan oğlum benim da. Sana küsmezler korkma. Onlar sana küserse bende onlara küserim."

💙ÖLÜMSÜZ AŞK💙BİTTİ💙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin