ben artık günlük tutmayacağım rhea'nın oğlu.
önümüzdeki birkaç gün bana gerçekten ev yapımı kurabiyeler getirdin. o merdivenlerden inerken bu söylediğinde ciddi olup olmadığını merak ediyordum. ertesi gün de sizinle öğle yemeği yememi söylediğinde sen ciddi olsan bile ben değildim. sizinle bir daha asla öğle yemeği yemeyeceğim. ertesi gün beni bekledin mi? unutmuşsundur ki sen. ben ciddiye alıp yanınıza gelseydim "bir şey mi oldu?" diye sorardın.
kurabiyeleri sen mi pişirdin yoksa annen mi? çok lezzetlilerdi ve paylaşmak zorunda kalmamak için kimseye kurabiye yediğimi söylemedim.
geçen hafta boyunca öğle yemeğinden sonra, derse on beş dakika kala kütüphanede buluştuk ve sen bir kutu kurabiyeyle beni bekliyordun.
"en sevdiğinin hangisi olduğunu bilmiyorum ama istisnasız herkesin sevdiğinden yaptım."
neden böyle nazik birisin? koridorda, daha doğrusu kütüphanenin önünde beni görünce suratını ekşiten sen, o gün kendi teklifinle bana kurabiye getirdin. son zamanlarda seni neyin değiştirdiğini merak ediyorum. ben seninle her şeyi merak ediyorum. belki bu gizemin çekiyor beni, bilmiyorum.
damla çikolatalı ve vanilyalı kurabiye. artık favorim bunlar.
ertesi gün limon soslu kurabiye. mayhoş ve çok lezzetli. artık favorim limonlu olanlar, vanilyalıları unuttum bile.
ertesi gün brownie. artık favorim içinde ince cevizler olan brownieler, gerisi hikaye.
getirdiğin her kurabiye, bir yenisine kadar favorim oluyor. her kafede senin kurabiyelerine benzer şeyler arıyorum. oradaki çalışanlara soruyorum:
"brownie'lerinize ceviz koyuyor musunuz?"
henüz kimseden olumlu bir cevap almadım.
borcunu ödeyeceğini söylerken akabindeki üç günü kastettiğini bilmiyordum. bu hafta bana getireceğin kurabiyeler kesildi. bu hafta seni okulda hiç görmedim. bu hafta sen, tapılası güzelliğinle koridorlarda yürümedin. bugün 14 nisan cuma ve ben kurabiyelerden çok seninle on beş dakika vakit geçirmeyi özlüyorum.
_____
bu bir minific olacak çok bağlanmayın.
hayatınızın hiçbir evresinde bir taehyun olmayın. kimse bir beomgyu değil,
kimse zeus'un üvey kardeşi değil, kimsenin tanrılardan lütuf güzelliği gerçek değil.
kimseye çok bağlanmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tanrı melezi, taegyu.
Fanficyine gelip çalsaydım kapını, daha açmadan kilitler miydin yüzüme? angst.