Merhabalar...çok beklettiğimin farkındayım ancak yetişebildi:(
Bölüme
Geçmeden
Önce
Yorumlarınızı
Bekliyorummm~
Ve son olarak keyifli okumalar<3
Gurur arabayı çalıştırmadan giden adamı kaybolana kadar izledi. Boş ve hissiz bakışları bir şeyi ölçüyor gibi görünüyordu. Yavaşça önüne döndü ve arabayı çalıştırdı. Telefonuna gelen bildirimi kontrol ederken ifadesi düzdü.
05.......'den yeni bir mesaj
> Enes bugün uzaklaştırma alacak ve bir daha savcılığın önünden bile geçemeyecek efendim bundan emin olabilirsiniz.
Gurur bıyık altından sırıttı.
"Ulan Serko işine gelince nasıl da hallediyorsun işini." Telefonu yan koltuğa fırlattı. İşine engel olanların yavaşça siliniyor olması mutluluk vericiydi.
"Aferin koca göbekli şebek, aferin sana."
.................
Enes elindeki dosyalarla merdivenlerden yavaşça çıkarken söyleyeceklerini tek tek tartıyordu. Odaya girmeden epey oyalanmış daha sonra odasındaki Gurur'a ait tüm belge ve dokümanları çıkarmıştı. Bugün her şey istediği gibi olacaktı. Gurur'un yakalanması an meselesiydi.
Serkan Korkmaz yazısını fark eder etmez üstündeki kravatı sakince düzeltip boğazını temizler gibi yaptı. Kapıya iki kere vurup gir komutunu bekledi zaten çok geçmeden gir komutu gelmişti. Başsavcı elinde birkaç dosya ile uğraşıyordu fakat Enes'i görür görmez yüz siması değişti.
"Enes Görgün" dedi Başsavcı gülerek ancak bu gülüş hiç samimiyet barındırmıyordu. "Ben de seni bekliyordum."
Enes duruşunu düzeltti. Yüzünde kendinden emin ifade vardı.
"Başsavcım " dedi sakince. "Tutuklama emri çıkartmak istediğim bir dosya var. Eminim ki sizde ikna olacaksınız."
Başsavcı dosyayı vermesi için elini uzattı. Enes hızlıca dosyaları Başsavcıya verdi. Bir yandan da konuşmaya başladı.
"Uzun zamandır peşinde olduğumuz tüm emniyetin yakından takip ettiği seri katilin adı, sanığı tüm belge ve dokümanlar elimizde Savcım."
Başsavcı sessizce elindeki boş kağıt parçasına göz gezdiriyordu.
"Tarihleri, nerede ve ne zaman ortada göründüğü, işlediği cinayetlerin tek tek sıralandığı ve-" fakat genç adam lafını bitirmeden Başsavcı söze dahil oldu.
"Savcı, Enes Görgün" elindeki dosyayı kenara bıraktı ve ellerini kenetleyerek karşısındaki adamı hedef aldı. "Göreve başlayalı 6 ay oldu ve şu 6 ay içinde işinle o kadar ilerledin ki kaç yıllık savcıları solladığın su götüremez bir gerçek. Sende kendimi görüyordum fakat hala acemi olduğunu ve bu iş için yetersiz olduğunu kanıksamış durumdayım"
Enes'in kaşları çatıldı. İlk kez işiyle ilgili böyle bir çıkarımı duyuyordu Başsavcıdan. Oysa en katlanamadığı şey hakkıyla yapmış olduğu işi küçümsenecek şekilde yüzüne söylenmesiydi. Şu zamana kadar sayısız başarı elde etmiş, çok kez de takdir edilmişti. Şimdi ise böyle bir konuşmayı beklemiyordu. Söze girmek istedi fakat Serkan Korkmaz eliyle susturdu. Enes bir şey demeden bakmaya devam etti.
"Burası neresi Enes? burası Cumhuriyet Başsavcılığı. Sen nesin? Bir cumhuriyet savcısısın. Bunu sana neden hatırlattığımı bilmek istersin değil mi?"