15.BÖLÜM †İNŞİRAH†

5.2K 344 361
                                    

instagram: zynepguvercin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

instagram: zynepguvercin

twitter: zeynepguvercin_

twitter'da #sarmaşık tagi bizim tagimiz olsun

spotify: mitolojik.biri (Sarmaşık için çalma listesi var.)

Asil ve Derda içinde çalma listesi oluşturdum onları da profilimden bulabilirsiniz.

SINIR 300 OY 400 YORUM ARTIK YENİ BÖLÜMLERİN SINIR DOLDUĞUNDA GELECEKTİR.

Lütfen yorumlar bölümü içersin, random, harf, alfabe gibi sınırı geçen şeyler olmasın :(

🌿

S A R M A Ş I K

15.BÖLÜM

†İNŞİRAH†

🌿

"Tanrım beni dostlarımdan koru, düşmanlarımla kendim baş edebilirim."

-Voltaire

🌿

Züleyha, Yusuf'a ulaşmak için her yere dağılmış korların üzerinde ilerlemiş, çıplak ayaklarla o ateşin üzerinde yürümüştü ama o ateşi hissettiğini sanmıyordum. Zaten ateş onun en başında içine, yüreğine düşmüştü. Bu yüzden korların üzerinde yürürken acıdan geri çekilmemiş, Yusuf'un güzelliğine kanmıştı. Yusuf'a ulaşmış, dokunmuş, onun masumiyetin rengine bulanmış gömleğini yırtmıştı. Olmayacak olan olmuş gerçekler dile gelmişti. Yusuf kaçmış, Züleyha günahın koynuna düşmüştü.

Ben bu hikâyede Züleyha olamazdım ama Yusuf kim biliyordum.

Yusuf bir güzel adamdı, karanlığın içine düşmüş çırpınıyordu.

Asil onun elçisi, yüzünün başka evrendeki suretiydi.

Asil'in gözlerinde gördüğüm o duygu beni tetiklemişti. Göğsümde yanan öfkeyle saldırmış karşımdaki rakibi parçalarcasına saldırmış, ringin ortasına sermiştim. Ayaklarımın ucundaki rakibimin yüzü kan içindeydi, yüzünü dağıtmıştım. Yarılmış kaşından oluk oluk kan akıyordu, benim de boks eldivenimden sızan kan kokusunu alabiliyordum, siyah eldivenimin kumaşına ışık çarptıkça kanın koyu rengi parıldıyordu. Göğsüm aldığım sert nefeslerle inip kalkıyordu. Ter ve kir içindeydim. Kiri sadece ben görebiliyordum.

Vücudum baştan ayağa kir içindeydi.

Kazandığım beni izleyen gözlere ilan edilirken hiçbirine bakmadım, sadece ayaklarımın dibinde yatan rakibime bakıyordum, baygındı çünkü bayıltacak şekilde saldırmıştım. Öfkemin sebebi o değildi ama ona yöneltmiştim.

SarmaşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin