instagram: zynepguvercin
twitter: zeynepguvercin_
twitter'da #sarmaşık tagi bizim tagimiz olsun♥
spotify: mitolojik.biri (Sarmaşık için çalma listesi var.)
Asil ve Derda içinde çalma listesi oluşturdum onları da profilimden bulabilirsiniz.
SINIR 200 OY 300 YORUM ARTIK YENİ BÖLÜMLERİN SINIR DOLDUĞUNDA GELECEKTİR.
🌿
S A R M A Ş I K
13.BÖLÜM
†ASİL'DERDA†
🌿
Geldim ve kıyılarındayım
işte tüm kirlenmişliğim, tüm arınmışlığımla...
İnsanın Acısını İnsan Alır I Şükrü Erbaş
🌿
İnsanın bazen çıkmaz sandığı sokağın tersine yürüyerek geldiği yoldan geçer ve başka bir sokağa sapardı. Hayatımın bazı dönemlerinde çıkmaz sokağa saptığımı fark etmiş, geri dönerek attığım her adımın bilincinde geri giderek başka bir yola sapmıştım. Mükemmel bir insan değildim, hatalarım boyumu aşardı ama bu sefer başkaydı. Bu sefer bir çukura batmıştım ve yavaş yavaş içine çekiliyor gibi hissediyordum. Toprak yağmurla ıslanıyor beni içine yutarak boğmak istiyordu.
Gözlerim telefonumun ekranındaki mesajda dolaşırken kaç dakikadır dışarıda soğuk havadaydım bilmiyordum ama ikinci sigaramın sonuna çoktan gelmiştim. Arkamdaki kapı açıldığında omzumun üzerinden arkama baktım. Asil dışarı çıkarak kapıyı hafif aralık kalacak şekilde kapatıp kapının girişine yanıma oturdu. Kapının girişi çok geniş değildi o yüzden omzu omzuma sürtünüyordu. Boyu uzun ve kalıplı olduğu için oturduğu yeri kaplamıştı, uzun bacaklarını yere yaslayarak dizlerini kendine çekmiş hali komikti, onun büyük bedeni için komik gözüküyordu. Sigaramın dibi gelen izmaritinden derin bir nefes aldım. Gri duman sokağı saran soğuk havaya karıştığında rüzgâr dumanı yok ederken Asil'in yanımda öksürüşünü duydum. Duman ona doğru gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarmaşık
RomanceDüşmandan aşka Huysuz kız x günışığı erkek Yeraltı dövüşleri Boksör erkek x boksör kadın Sahte sevgililik Önce erkek aşık olur Derda Sırmalı bir gece yaralandığında ve bedeni güçsüzlükle tükendiğinde yapıldığı tek şey kendini bir evin açık garajının...