17.BÖLÜM †YAŞAMIN BİR DİĞER ADI†

4K 377 565
                                    

instagram: zynepguvercin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

instagram: zynepguvercin

twitter: zeynepguvercin_

twitter'da #sarmaşık tagi bizim tagimiz olsun

spotify: mitolojik.biri (Sarmaşık için çalma listesi var.)

Asil ve Derda içinde çalma listesi oluşturdum onları da profilimden bulabilirsiniz.

SINIR 300 OY 500 YORUM ARTIK YENİ BÖLÜMLERİN SINIR DOLDUĞUNDA GELECEKTİR.

Lütfen yorumlar bölümü içersin, random, harf, alfabe gibi sınırı geçen şeyler olmasın :(


BÖLÜM ŞARKILARI:

Emir Can İğrek - Zemin (Asil & Derda)

Mabel Matiz - Kara Dantelli Gençliğimize (Asil & Derda)

Mabel Matiz - Bir Serçe Üzülür ( Derda)

Ceylan Ertem - Arka Mahalle (Asil Asaf)

Birsen Tezer - Değirmenler (Asil & Derda)

🌿

S A R M A Ş I K

17.BÖLÜM

†YAŞAMIN BİR DİĞER AD†

🌿

Bütün umutlarımız acılara ayarlı

Aykırı Yaşamak -Şükrü Erbaş

🌿

Parmaklarımın arasındaki sigara kendi kendine yanarak dibine gelirken sıcaklığın derimi yakmaya başladığını hissediyordum. Dalgın bakışlarımı önümdeki yoğun trafikte dolaştırırken çiseleyen yağmurun altında duruyordum. Kafamda bere olması gerekiyordu ama evde unutmuştum. Tren yarım saat sonra kalkacaktı ve Asil henüz gelmemişti. Gelmese de olurdu diye düşünmeye çalıştım. Gelmese de ilerleyebilirim sıkıntı yok, o davete tek başıma bile gidebilirdim ama konu Nil'di ve onun için oraya tek başıma gitmezdim, elime bir şey geçmezdi. Taksilerin yanına bir taksi daha eklendiğinde içinden çıkan uzun boylu adamı tanıdım. Asil omzuna sırt çantasını atıp bagajdan küçük valizini aldı. Garın girişine döndüğünde ben görmeyeceği bir noktada değildim bu yüzden beni kolaylıkla gördü. Valizini yanında sürükleyerek yaklaştı.

SarmaşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin