instagram: zynepguvercin
twitter: zeynepguvercin_
twitter'da #sarmaşık tagi bizim tagimiz olsun♥
spotify: mitolojik.biri (Sarmaşık için çalma listesi var.)
Asil ve Derda içinde çalma listesi oluşturdum onları da profilimden bulabilirsiniz.
Biliyorsunuz ki Wattpad genelinde bir sorun vardı, bazılarınız giremiyor ve düzeldi mi bilmiyorum. Sınır geçmeden bölüm atan bir insanım ama 22. Bölüm sınır geçmeden gelmeyecek. Okuyan herkes oy verip, yorum yaparsa sınır geçtiğinde en azından herkesin okuduğunu hemen hemen anlayabilirim. Bu sefer sessiz kalmazsanız sevinirim. Çünkü sadece bir kısmınızın değil, okumak isteyen herkesin bölüme ulaşmasını istiyorum.
SINIR 400 OY 700 YORUM ARTIK YENİ BÖLÜMLER SINIR DOLDUĞUNDA GELECEKTİR.
Lütfen yorumlar bölümü içersin, random, harf, alfabe gibi sınırı geçen şeyler olmasın :(
BÖLÜM ŞARKILARI:
Dedublüman - Sen Bilmezsin
Mabel Matiz - Aşkım Gülüm
Erdal Güney-Kemal Sahir Gürel - Dalgakıran
🌿
S A R M A Ş I K
21.BÖLÜM
†DERDA DURAĞI†
🌿
"Bakanlar bana
gövdemi görürler,
Ben başka yerdeyim."
Cüneyd – Asaf Halet Çelebi
🌿
Ankara en kötü kara kışını geçiriyordu.
Arın'ın evinden ayrılalı yarım saat olmuştu ve yağmur damlaları şiddetli bir şekilde ön cama çarparken çalan şarkının sözlerini bastıracak kadar güçlüydü. Arabanın içi sıcak dışarısı ten donduracak kadar soğuktu. Avucumdaki telefon titrediğinde ekrana baktım. Yola çıktığımızda Asil onun evine gitmemizi teklif etmiş ve reddetmemiştim, evime dönmek istememiştim. Telefonlarımıza zorunda kalmadıkça dışarı çıkmamamızla ilgili uyarı mesajlarının gelmesiyle Melih Bey'e yazmış Ton Balığı'nı yanına almasını istemiştik. Gatsby'le anlaşabildikleri için bir günlüğüne sorun olmayacaktı. Miren'e yazmıştım ve o da spor salonunda olduğundan yağmur dindiğinde eve geçeceğinden bahsetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarmaşık
RomanceDüşmandan aşka Huysuz kız x günışığı erkek Yeraltı dövüşleri Boksör erkek x boksör kadın Sahte sevgililik Önce erkek aşık olur Derda Sırmalı bir gece yaralandığında ve bedeni güçsüzlükle tükendiğinde yapıldığı tek şey kendini bir evin açık garajının...