instagram: zynepguvercin
twitter: zeynepguvercin_
twitter'da #sarmaşık tagi bizim tagimiz olsun♥
spotify: mitolojik.biri (Sarmaşık için çalma listesi var.)
Asil ve Derda içinde çalma listesi oluşturdum onları da profilimden bulabilirsiniz.
SINIR 400 OY 700 YORUM ARTIK YENİ BÖLÜMLER SINIR DOLDUĞUNDA GELECEKTİR.
Gazapizm & Gaye Su Akyol - Perişan
🌿
S A R M A Ş I K
24.BÖLÜM
†ZAMaNIN VE GERÇEĞİN GÖRÜNMEZLİĞİNDE†
🌿
"...neden sevinçler değil de acılar gidip gidip geçmişten karşılık bulur kendine ? Ve neden insan , ne kadar acı geçerse geçsin , çocukluğunu okşar durur yaşlandıkça ? Geceyi seyrede seyrede öğrendim ki ışık insanın içinde yanmıyorsa yüzüne vurmuyor."
İnsanın Acısını İnsan Alır – Şükrü Erbaş
MİREN FAYSAL
Mila genellikle zili ilk çalışımda açıyordu, anahtarımı almayı unuttuğum bir günde fark etmiştim. Yine öyle olmasını umuyordum çünkü bayılmama çok az kalmıştı.
Alnımda biriken terlerin akışını, nefesimin kulaklarımda uğuldayışının farkındaydım. Görüşüm bulanıklaşıyordu. Sabah çıkmadan önce hazırladığı kahvaltıdan atıştırmak yerine kaçmayı seçmiştim. Çünkü alışmaya başlamıştım, iki haftadan fazla süredir ev arkadaşıydık ve ona alışmıştım.
Sabah erken saatte dersi varsa biraz daha erken kalkıyor ikimize kahvaltı hazırlıyordu. Kahvaltı yapmadan çıkmama izin vermiyordu. Spor salonundaki klimaların bozulduğu bir gün eve erken gelmiştim ve bizim için akşam yemeği hazırlamıştı. Soslu köfte yapmıştı ve içine her ne koyduysa harika olmuştu. İki gün yiyebileceğimizi düşünerek yaptığı şeyi silip süpürmüştüm. Beğendiğimi fark ettiğinde farklı şeyler yapmaya ve akşam yemeğine gelip gelmeyeceğimi sormaya başlamıştı, gitmiştim. Akşam yemeklerini beraber yemeye başlamıştık. Kendine yemek kitabı aldığından ve oradaki tarifleri denediğinden bahsetmişti, zihnini boşaltmasına yardımcı oluyormuş. Akşamları eve gidişim spor salonunda dikkat çektiğinde bende ne kadar sık gittiğimi fark etmiştim. Çünkü alıştın demiştim kendime, öyle olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarmaşık
Storie d'amoreDüşmandan aşka Huysuz kız x günışığı erkek Yeraltı dövüşleri Boksör erkek x boksör kadın Sahte sevgililik Önce erkek aşık olur Derda Sırmalı bir gece yaralandığında ve bedeni güçsüzlükle tükendiğinde yapıldığı tek şey kendini bir evin açık garajının...