instagram: zynepguvercin
twitter: zeynepguvercin_
twitter'da #sarmaşık tagi bizim tagimiz olsun♥
spotify: mitolojik.biri (Sarmaşık için çalma listesi var.)
Asil ve Derda içinde çalma listesi oluşturdum onları da profilimden bulabilirsiniz.
SINIR 400 OY 700 YORUM ARTIK YENİ BÖLÜMLER SINIR DOLDUĞUNDA GELECEKTİR.
Ceylan Ertem - Çarem Benim
🌿
S A R M A Ş I K
23.BÖLÜM
†GEÇMİŞ GELECEĞİN FIRTINASI†
🌿
Kimseye acı vermemek için kırk yerinden kırılan inceliğim.
Bütün Şiirleri 3 - Şükrü Erbaş
Derda'dan
3 Gün Önce
Televizyondan taşan renkli ışıklar gün doğmasına rağmen karanlık olan salonumu aydınlatıyordu. Televizyon ekranındaki filmi ilk kez izlemiyordum, ilk kez Asil'le izlemiştim. Onun en sevdiği filmdi. Ağır Roman adı gibi ağır ilerleyen anlamlı replikleri ve karakterleri bulunan bir filmdi. Uyuyamayacağımı fark ettiğimde salona geçerek salondaki koltuğuma yerleşmiş, filmi açmıştım. Bu izlediğim ikinci filmdi, saatlerdir salondaki koltukta uzanıyordum. Yerimden o kadar kıpırdamamıştım ki tekli koltukta uzanan Ton Balığı yerinden kalkıp kucağıma tırmanarak patisiyle beni dürtmüş yaşadığıma dair tepki almaya çalışmıştı.
Vücudumun uyuştuğunu hissediyordum ve keşke beynimde uyuşsa ve düşünmeyi bıraksaydı belki o zaman kabussuz bir uykuya dalabilirdim.
Telefonumun alarmı yankılanmaya başladığında uykusuzluktan acıyan gözlerimi televizyondaki sahneden çektim. Battaniyeyi üzerimden iterek yerimde doğrulup televizyonu kapattım. Odama geçip hazırlanırken eşofmanların içine sığınmamak için kendimi tuttum. Pablo o kadar çok uyarmıştı ki kıyafetlerimi incelerken sesi kulağımda yankılanmıştı. En sonunda mavi kot pantolon ve beyaz gömlekte karar kılmıştım tamamen resmi değildi ama uygundu. İkisini üzerime geçirerek kalın siyah bir kemer takmıştım. Banyoya geçerek saçlarımı düzleştirip yüzümdeki yorgunluk ve uykusuzluğu kapatacak bir makyaj yapmıştım. Pablo geldiğine dair mesaj attığında siyah paltomu üzerime geçirerek çantamı alıp dairemden çıktım.
"Günaydın kurabiyem."
Uzattığı kahve bardağını alıp, "Günaydın," diye homurdandım.
"Yüzünde güller açıyor sabahımı aydınlattın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarmaşık
RomansaDüşmandan aşka Huysuz kız x günışığı erkek Yeraltı dövüşleri Boksör erkek x boksör kadın Sahte sevgililik Önce erkek aşık olur Derda Sırmalı bir gece yaralandığında ve bedeni güçsüzlükle tükendiğinde yapıldığı tek şey kendini bir evin açık garajının...