Bu kitabı deneme amaçlı yazıyorum. Eğer sevilirse devam ettirmeyi düşünürüm. Okuma sayısı 50 olunca en az 3 bölüm yazacağım. Keyifli okumalar canlarım !! :3
Bu bölümü kendime ithaf ediyorum.Ders Türkçe. Öğretmen "Oturun çoçuklar!" der. Kapı çalar. "GİRR!!" der. Serenayss içeri girer. "Hocam çok özür dilerim. 4628. cadede 2. kavşağın 109 metre ilerisinde ..." derken hoca "Tamam sus kızım anladık kaza olmuş" dedi. Serenayss oturur.
"Kiraz toka ve tarağını toplar mısın!!" der hoca. " Of hocam bana bunları toplatacağınıza Serenayss'ın o berbat topladığı saçı düzeltin." der. Serenayss hiç durur mu?"Kirazcığım akıl saçta değil baştadır." der. Kiraz altında kalır mı hiç "Seninki ise kıçındadır." der. Sınıftan OOO sesleri çıkar. Serenayss'da bunun üzerine. "Siz bu gerizekalıyı mi dinliuosunuz!" der. OOOoOOOoOO!!!! Sen kendini zeki mi zanediyosun büyünce herhalde biz evlenirken sen evde kalmiş test çözersin." der. Böyle böyle atışırlar. Öğretmen "SUSUUNN!!" diyerek herkesi susturmaya çalışır.
Elmas "SUSUN" demesiyle herkes susar ve yerine oturur. "Hocam metni okumak istiyorum." der ve okumaya başlar.
♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆
Zil çalar. Kiraz Serenayss'ın yanına gider ve "Gel kanka sana benimle gel" der. Ve elinden tuttuğu gibi onu kafetaryaya çeker. Elmas onları orada bekliyordur. Elmas "Hazırsanız başlayalım" der. Serenayss şaşkındır. Gizlice müdür odasının aralık olan kapısının yanına giderler. Kiraz telefonunu çıkarır ve videoyu başlatır.
İçeride müdür ve hoca vardır . Konuşmaları aynen şu şekildedir;
- Okan bey,
- Aaa kaç kere diyeceğim beyle konuşma Okan de.
- Okan bizim bu gizli ilişkimiz ne kadar sürecek?
- Okul bitene kadar aşkım.
- Okulda aşkım deme
- Tatlım kimse yok ki
Öpüşürler.
Serenayss hapşurur. Hoca ile müdür oraya doğru bakar...Ayy sizin için bi bölüm daha yazasım geldi !!