13. GÜN

221 7 17
                                    

7 bine ulaştıkkkk!!! Çoook mutluyum ya! Neyse ben sizi çok bekletmiyim. Keyifli okumalar!

Sabah ilk ders sınıf öğretmenleriyle olan dersti. Zil çaldığında Serenayss herkesi zorda olsada yerine oturttu. Bir kaç dakika sonrada hoca geldi.

Elmas'ın Ağzından;

Hoca girdiğinde ayağa kalktım ve hoca otur deyince yerime oturdum. Hoca yine üzgün gözüküyordu. Ve yine serbest bıraktı. Hocanın bendeki ilk izlenimi sıcak ve neşeli biri olmasıydı. Şu an ki durumu garipti yani. Hocaya nolduğunu sormak için yanına gittim. Kollarını masaya koymuş kafasını da kollarının arasına almıştı. Hocayı yavaşça dürttüm. Kafasını kaldırdı. Gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu. "Hocam niye üzgünsünüz?" dedim.

"Çünkü..."

Kiraz'ın Ağzından;

Hoca yine serbest bırakmıştı. Hemen yerden kalkıp Serenayss'nin yanına gittim.

+Nabion kanka?
-İyidir senden?
+İyidir ama çooookkk sıkıldım!
-Aynen de napabiliriz?
+Bilmem?
-...
+...
-...
+...
-...
+Buldum!
- Ne!
+Aa şey
- Ney?
+ Unuttum.
-...
+...
-...
+Hatırladım.
-Ne?
+ Şeyy
- Unuttum deme!
+ Unuttum dermişim. Eheh
- Uf ne şaka yapıyon! Söyle işte.
+ Hırsız polis oynayak tenefüste?
- O ne ki?
+ Dur diyer kızları çağırıp anlatıyım.
- Tamam.

Arkamı döndüm ve "KIZLARR!! GELİN!!" diye bağırdım. Kızlar yanıma geldi.

Ben- Kızlar teneffüste hırsız polis oynayalım mı?
Minik- O nasıl bir oyun ki?
Ben- Şimdi herkes oyunuyor mu?
Diğerleri- Evett!
Ben- Tamam şimdi iki gruba ayrılcaz. Sonra bir grup polis bir grup hırsız olcak. Polis olan grup sınıfta 20'ye kadar saycak. Diğer -yani hırsız olan grup- saklanmaya gidecek. Polisler 20'ye kadar saydıktan sonra onları aramaya başlıyacak. Teneffüs bitmeden hırsızların yerini bulursa polisler bulamassa hırsızlar kazanacak. Tuvalet, bahçeye gitmek yok.
Serenay- Bir çeşit saklambaç yani.
Ben- Evet. Ee kim oynayacak?

Koro halinde- Bizzz!!!

Gruplara ayrıldık. Benim grubumda Elmas Serenayss ,diğer grupta Seno Minik ve Zeylop vardı. Yazı tura atmaya karar verdik. Veee onlar çıktı. Yani onlar ebe olacaktı. Onlar sınıfta 20'ye kadar saymaya başladılar. Hepimiz koşmaya başladık. Ben hemen kantine yöneldim. Arkama baktığımda sadece Serenayss vardı. Hemen kantindeki çıkışa giden koridorun oraya saklandım. Oraya genelde kimse gelmezdi.

Zeylop'un Ağzından;

20'ye kadar saydık ve onların gittiği yöne doğru koştuk. Alt kata indiğimizde sınıflara girip baktık. Hiç biri orda değildi. Sonra bir kat daha indik. Oradaki sınıflara doğru yöneldik. 9-C sınıfına girdiğimizde ben "Buraya kızlar geldi mi?" diye sordum. Sarışın bir kız geldi. Ağzını yayarak "O kıızz şu sandalyelerinn arkasında canıımmm." dedi. Minik hemen eliyle gösterdiği yere gitti. Elmas'ın kolundan tutarak kaldırdı. Elmas sarışın kıza dönerek "Salakk kız sarışın yellooozzz!!" diye bağırdı. Kız cidden iticiydi ama bize yardım etmişti sorun yok. Ardından kantine yöneldik...

Serenayss'nin Ağzından;

Kirazla beraber beklerken çok heyecanlıydık. Yerimizde bekliyor arada sırada kafamızı uzatıp bakıyorduk. Kiraz bakmak için kafasını uzattı ve "Anaa ordalarr!!!" diye bağırdı. Hemen geri çekildik. Kiraz fısıldayarak "İnşallah buraya gelmezler." dedi. Amin aminnn!!

Bir kaç dakika geçti. Ben yavaşça dışarı baktım. Kimse yoktu. Kiraza gelmesini işaret ettim. Yavaşça kapıdan çıkıyorduk ki Minik'i gördüm. Minik bağırarak "Kızlar buradalar!!" diye bağırdı. Bizde hemen koşmaya başladık. Merdivenlerden son sürat kaçıyorduk....

Minik'in Ağzından;

Kızlarla ne yapacağımızı konuşurken Serenayss ile Kiraz'ı gördüm. Kızlara bağırdım ve son sürat merdivenlerden peşlerinden koştuk. En önde ben gidiyordum. Azıcık hızlı gitsem Serenayss'yi yakalayacağım. İçime bir enerji doldu. O enerjiyle Serenayss'nin üzerine atladım. İkimiz yere düştük.

"Ehehe seni yakaladımm!! Biz kazandık . " dedim. O da saatine baktı. Gülerek bana baktı. "Hayır kazanmadınız. 3....2....1...."
Nananannanannana!!!!!!!
Zil çalmıştı. Belkide Kiraz'ı yakalamışlardır diye kızlara baktım. Kiraz ve arkasında Seno ile birlikte geldi. Kiraz dans etmeye başladı.

"O yeyey oyeyey biz kazandık."

Kiraz'ın dansı (temsili)

(•_•)\
>) ) OYEYEE
/  \
(•_•)          (•_•)
<( (\ Biz    /) )> Kazandık
   /  \           /  \

(•_•)
<( (> OYEYEYYE!!!!!!
   /  \

Bizim SınıfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin