Baya zaman oldu ama yeni bölüm gözlerinizi öper :3 11 bin oldukkkkk!!!!! Yeeeeeyeyyeye!! Ve hepsi sizin sayenizde. Çok teşekkür ederim neyse çok uzatmıyım...
----------------------------------------------------
Yine bir okul günü hava serin öğrenciler hayattan soğumuş bir şekilde okula gidiyor.Pengo'nun agzından;(yeni karakter yeyye)
Sabah okula geldiğimde sınıfta bir kaç erkek vardı. Tek başıma telefonla oynuyordum. Sonra sıkıldığımda selfie değil vesikalık çekmeye karar verdim!
Ilk Fulli geldi. "Nbr Fulli bugün artist artist vesikalık çekincek miyiz?" dedim. Fuli "OK bb"dedi yerine geçti.
Sınıfa çekirdek çitleyen bir çocuk geldi. "Nabiyonuz Agalar! " dedi. Arka taraflardan "Agagaga" diye bir ses geldi. Arka tarafa baktığımda herkes sırıtıyordu. Yerime oturarak diğerlerinin gelmesini bekledim.
Elmasın Ağzından;
Pengo mütüş bir fikir önermişti. Hem instagrama koyup hava da atardım ehehe.
"2. Teneffüs gidiyoruz di mi bebişler?" dedim Fuli "Ok BB" dedi. Matematik hocası SMS hoca sınıfa girdi 40 dk duraksız soru çözdük. Sucuk dersin sonunda "Hocam beynim vıccık vıccık olduğu!!!" diye bağırdı. Sını kıkırdadı. Zil çaldı.
Fuli'nin agzından
Kızlar koşarak soyunma odasına girdi. Minik ve Seno telefonlarını çıkarıp "Haydi!" diye seslendiler. Herkes saçlarını salmış ve taramıştı. Su sandalyeye çıktı, herkes fotoğrafa girebilmek için boğuştular.Sonunda çekebilmişlerdi. Seno Zeylopa sandalyeye atlamasını söyledi. Zeylop bir kaç kere deneyerek çıkmayı başardı. Seno snapchattaki geriey sarma özelliğini gösterdi. Kızlar gülüştü. O sırada Kiraz gökküşağı efektiyle kopuyordu. Minik saate baktı ve "Oha lan çoktan zil çalmış." diye bağırdı. Herkes sınıfa deliler gibi koştu. Sınıfa girdiğimizde bizden bir kaç dakika önce gelmiş olan Elmas ve Hatçik tahtanın önünde duruyordu. Bizde içeri girdik ve tahtanın önüne geçtik. Sea hoca " 1 saatir napıyordunuz?" diye kızdı. Hado "Hocam onlar soyunma odasında vesikalık çekiniyorlardı!" diye bağırdı. Sea hoca "Acaba hangi cezayı versek?" dedi. Sınıftan(tabiki erkekler) "Yok yazın hocam!" diye bağırdı. Hoca bize döndü "Şimdi benden ve sınıftan özür dileyin." dedi.
Seno"Özüğüğ diğeğim."
Zeylop"Özür."
Elmas "Pardon."
Serenayss "Özür dilhahaha"
Kiraz"Çok sory."
Fuli "Prdn."
Hatçik "Özür dilerim."(örnek öğrenci)Hoca "Geçin yerinize."diye kızdı. Yido "OoO hocam ama haksızlık. Bizde 10 dk hec kalalım. Bizde özür dileyelim." diye çıkıştı. Hoca derse başladı.
————————★———————Serenayss'nin ağzından;
Zil çaldı. Tenefüse çıktık. Erkeklerde bize sataşıp duruyordu. Erkeklerden Melo, Emon, Emor,Yido, Hado, Bato, Ugur, Tlol, Mlol (amma o var la) dışarı çıktılar. Kızlar normal aktivitelerini yani gıybetlerini yapıyorlardı. Zil çaldı yerimize otururduk. 2 dk sonra Sea hoca geldi ders yine türkçeydi. Sınıfa baktı ve diğerlerinin nerede olduğunu sordu. Kiraz "Hocam kesin geç geleceklerdir. Bize gıcık oldukları içindir." dedi. Hoca kızmıştı yerine oturdu. Ders kitaplarını açtık. Zil çalalı 10 dk geçmişti. Kapı çaldı. Erkekler girdi. Tahtanın önüne dizildiler. Teker teker özür dilediler. Hoca bağırarak "NE ÖZRÜNÜZÜ NEDE SİZİ KABUL EDİYORUM. GÖZÜM GÖRMESİN SİZİ GEÇİN YERİNİZE!" dedi. Kızlar kıkırdamaya ve birbirleriyle bakışmaya başladılar. Erkekler dram yaşamıştı. Ders her zamanki yavaşlığıyla geçti. Zil çaldığında Kiraz "Yaaağğğ ben çok acıktım kantine gidelim." dedi. Minik " Tamam hadi." dedi kantine gittiler.
Kiraz'ın Ağzından;
Karnım çok açtı koşarak kantine gittik. Sıraya kaynamaya çalışırken bir çocuğun kantinciye ne dediğini duydum. Çocuk aynen "Abi bana bi graks versene." diyordu. Minik'e baktım o da duymuştu gülmeye başladık. Öykü bide gerçekte graksmış dedi. Ben kantindeki paketlere baktım. Zorda olsa okumaya çalıştım. Grax yazıyordu! Minik'e baktım "Oha cidden graxmış dedim." dedim. Minikde uzaktaki paketi okumaya çalıştı "Aynen oha ya." dedi. Zil çaldı sınıfa doğru yürümeye başladık. 10/A sınıfından kızları gördük. Grax yiyorlardı. Paketi elime aldım ve markasinı sordum. İkiside Crax dedi. Bende "Hayyırr dedim o aslındaa..." derken yazıdan elimi çektim ve baktım. "...grax yazı-". Yazıyı birdaha bir daha ve birdaha okudum. Crax yazıyordu. Minik gülmeye başladı. Paketı kızlara verdim. Minik'in kolundan tutup sınıfa doğru çektim. Rezil olmuştum. Yerime oturdum.
Elmas'ın ağzından;
Dersin nasıl olduğu hakkında bir fikrim yok çünkü gözüm açık bir şekilde uyudum. Ve o harika melodiyi duydum tenefüs zili. Ders resimdi. En sevdiğim ders yee! En azından sıkılmayacağım bir ders. Yapacak işim olmadığından dolayı resim çantamı alıp resim dersliğine yürüdüm. Derslik kilitliydi. Arkamdan dram müziği çalmaya başladı arkamı döndüğümde Kiraz bana üzgün bir şekilde bakıp dram müziğini söylüyordu. Kiraz"Buna içilir." dedi ve suyunu dikti.
Serenayss'nin ağzından;
Teen wolf hakkında kızlarla konuşurken zil çaldı. Ders resimdi. Uflaya puflaya çantamı aldım. Resim dersliğine gitmek istemiyordum. Çünlü 7382847 km uzaktı . Kısaca üşendim.
Aşağa indiğimde sınıf açıktı yerime geçtim. Geçen hafta yaptığımız resimlere devam edecekmişiz. Bende defterimi çıkardım yapmaya başladım. Yukarı kattan koşuşturma sesleri geliyordu. (Resim dersliği en alt katta belirtmek istedim.)
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Tenefüs zili çaldı kızlarla sınıfa gidelim dedik. Yukarı çıkarken zil çalmasına rağmen kimse yoktu. Sınıflar bomboştu korkmaya başlamıştık. En üst kata çıktığımızda merdivenlerden bağırma koşma gibi sesler gelmeye başladı. Ben "Noluyo lan" dedim. Zeylop "Bil-" diyemeden 288482 kişi bize doğru koşmaya başladi. Bizde oha kaçın diye kaçmaya başladık. Sınıfa girip kapıyı kapadık. Ben kapıyı tutuyordum. Biranda kapı kolu oynadı yanımdaki kızapr bana destek verdi .Elim terlemeye başlamıştı yavaşç elim kaydı ve yere düştük. Kapıyı açıp içeri Yido girdi bize baktı ve "Napıyonuz orda?" dedi. Biz cevap vermeyince omuz silkip yanımızdan geçti. Sonra Yido "Müdüre bende şimdi sinir oldum. Sizce kızlar?" Kızlar aynanda ne müdürü?"dedi. Yido " Yangın tatbikatında hem bizi unutmuş -ki gerçek olsa çoktan yanmıştık- hemde 1 saat konuşup herkesi delirtmiş. O yüzden herkes manyak gibi koştuya?" dedi. Gülmeye başladım daha doğrusu gülmeye başladık. Bide salak gibi korktuk...
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*Kiraz'ın Ağzından;
Son der bitmişti. Bugün yorucu ve aşırı komikti. Sanırım eve gidince bayılcam...😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂