Bu bölümü harikaelmas'a ithaf ediyorum.
Ders zili çalar öğrenciler istemesede bahçede sıra olurlar. Müdür 1 saat süren bir konuşma yapar. Minik ve Kelebek ilerlerken. Minik bir çoçuk görür. Kaslı, yakışıklı,centilmen,zeki... Tamam tamam belkide öyle deģil ama Minik için aynen öyleydi. Kelebek onu dürttü. Herkes gitmişti. Dersin bilişim olduğunu hatırlayınca sınıfa doğru koştular. Koşarken Kelebeğin ayağı takıldı ve düştü. Erckde gördü ve ona hunharca güldü. Kelebek sinirlenmişti ama sakin olması gerekiyordu. Ama Minik sakin olamadı "3. teneffüs" dedi. 3. teneffüs laf savaşı olacaktı.
Minik ve Kelebek sınıfta kulaktan kulağa yayarak bütün kızlara haber verdi. E tabi azar işittiler.
♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆
Dakikalar sonra zil çalacaktı ve 3. teneffüs olacaktı.
"NAYAYAYAYAY....." diye zil çalar (zil sesini uydurdum). Kızlar aynalı salona giderler. 10/C sınıfıda ordadır. Sonra 10/C sınıfınfan 2 erkek gelir. Bizim erkekler hiç dururmu??? Hado ile Tatlı bunları görür ve kızların yanına giderler. Başlar kavga...
♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆
Kavga bittiğinde C sınıfı kızları nakavt olmuş bir şekilde sınıflarına dönerler. Erkekler ise bize sınıflar arası maç teklif ederler bizde onlara kocaman bir "EVETT" ile uğurlarız.
YİNE BİZİM SINIF :D