5. GÜN

431 16 8
                                    

Bu bölümü dlszll03'a ithaf ediyorum.

Bugün yetenek yarışması var. Herkes çok heyecanlı. Bazılarıda ders kaynıyacak diye
mutlu. Kızlar son provalarını alıyorlar. Yarışma 10 dakika sonra başlıyacak.

♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆

Sunucu oğlanı Minik hatırlıyordu. Sıradayken gördüğü çocuktu. Onun adını öğrenmeliydi. Sunucu çocuk "Değerli öğretmenlerimiz, değerli öğrenciler, değerli misafirler okulumuzun düzenlediği yetenek yarışmasına hoş geldinizz!!!" dedi ve büyük bir alkış koptu. "Şimdi sahneye 9/A Sınıfından Eren ve Sebla arkadaşlarımız komedi şov yapmaya geliyor" der ve yine alkış. Sebla ve Eren gösterilerini yaparlar."Şimdi 11/B sınıfının erkeklerinin top şovunu izleyeceğiz." yine alkış. Böyle böyle 12 tane gösteri yapılır. Geriye sadece iki gösteri kalmıştır. 10/B ve 10/C sınıfının. 10/B sınıfının kızları Sia'nın Elastic heart şarkısıyla danslarını yaparlar. Bütün okul alkışlar. Şimdi sıra 10/C sınıfındadır. Onlarda bardak şov yaparlar. Çok alkış olmayınca Erck özel dansını yaparlar.

Erck kollarını hafif öne sırtınıda hafif arkaya eğmiş ve kollarını ve omuzlarını oynattı.

Bunu bilenler bilir ;)

Bu hareket sayesinde jürilerin gözüne girmeyi başardı. E tabi herkes alkışlamaya başladı. Ve Erck sevdiklerini görünce bir kaç kez daha yaptı. Böylece birinci oldular. Bu olayı 10/B sınıfı kahkahalarla anıyor.

HAHAHHA!! ASDADSD!!! :D

Bizim SınıfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin