12. GÜN

230 10 11
                                    

Bu kitapta olayların çoğu Kiraz'ın etrafında gibi. Çünkü ben başıma gelen komik olaylarıda yazıyorum. Amaaa diğer arkadaşlarımda başlarına gelen komik olayları bana anlatırsa yazabilirim. Bu arada ilk kez birinin ağzından kullancam sevilirse devam ederim lütfen düşüncelerenizi yoruma yazın. Keyifli okumalar dilerim..............

Yine ve yine yorucu bir okul günü başlar. Okul öğrencileri sınıflarına koşmaktadır. Öğretmenlerde çayın kahvenin son yudumunu içip sınıflarına yürümektedir. Bizim sınıf bugün sessizdir. Çünkü sınıf başkanı konuşanları tahtaya yazmaktadır.

Hoca sınıfa girer. Bu sınıf hocaları Sevgi hocadır. Selamlaşıp herkes oturur. Hocanın gözleri ağlamaktan kızarmış gözükmektedir.

Öğretmen sandalyesine oturur ve "Serbestsizin." der. Herkes kankasının yanına oturur ve sohbet etmeyel başlarlar.

(Gerçektir.) Seno küçük küçük kağıtları keser ve Arza'nın (takma isim bu yanlış yazmadım.) masasına atar. Azra bunu görünce Seno'ya "Sen kendini ne sanıyorsun masama hangi hakla koyarsın. Bir daha benimle konuşma"der. Bu Seno için çok büyük bir harekettir. Çantasından kendi suyunu alır ve sandalyesine suyu döker. Arza'da kendi şişesiyle onun sandalyesini ıslatır. Seno tam saldıracakken kızlar onu tutar. Seno'da "Daha işimiz bitmedi!!" der ve sınıftan çıkar. Arza'da sandalyesine ceketini koyar ve oturur. Kızlar olayın bittiğini görüp işlerine dönerler. Ama da olay bitmemiştir.

Seno'nun Ağzından

Ya bu kız kendini ne zannediyor? Bunu bir yerleri kalkmış indirmek lazım tabii. Ben yaparım sen bekle Arza hanım. Beni tanıyanlar bilir ben böyle biriyim. Arkadaşlarım buna alıştı. Ama yok Arza hanıma böyle birşey yapamam.

Olanları anlatmak için yemekhaneye bizimkilerin yanına gittim. Olayları teker teker anlattım. Hepsi aynı fikirdeydi. Arza'ya bu özgüven nerden gelmiştiki?

Onlarla biraz konuştum. Birileriyle konuşmak bana iyi gelmişti. Aklıma gelen türlü türlü planlar sayesinde daha mutluydum.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* (Seno'nun ağzından bitti)

Herkes bu olaya tepkiliydi tabii. Ama Seno ile Arza arasında birşeydi onları ilgilendirmezdi.

Sınıfta yeni birşey başlamıştı. Sebepsiz yere birini ittirmek. Herkes birbirini ittiriyordu.

Serenayss'nin Ağzından

Fuli beni ittirmişti. Bende onu tekrar ittirdim. O da Kelebek'i ittirdi. Kelebek Minik'i ,Minik Seno'yu Seno'da beni. Seno ittirdiğinde az kalsın düşüyordum. Hm acaba ben kimi ittirsemmm. Arkası bana dönük Kiraz'ı gördüm. Ve var gücümle onu ittirdim. Ben ittirmeden 1 saniye önce bana doğru döndü. Ben ittirdiğimde arkaya doğru uçtu ve kıçının üzerine sert bir iniş yaptı. Herkes o tarafa gitti ben şok olmuştum. Ben şok ben iptal ben wefad. Kendime geldiğimde Kirazın yanına gittim. Gittiğimde ağlıyor mu yoksa gülüyormu anlamadım. "Ya kiraz çookk özür dilerim kanka ya ne biliyim bu kadar sert olduğunu bilmiyordum. Ağlama kanka! " dedim ve Kiraz bana bakarak "Salak ne ağlaması. Gülüyorum. Uzun zamandır uçmamıştım. Sende ayı gibi ittin ya. Kamyon çarpmış gibi hissediyorum." dedi. Ve bende gülmeye başladım."

Kiraz'ın Ağzından Aynı Olay

Herkes arkamda boğuşurken bende ayakta öylesine işsiz işsiz arkadaşlarıma bakıyordum. Bizim kızlar ne yapıyor diye arkamı dönerken Serenayss biranda ittirdi. Ayaklarım resmen yerden kesildi. Uçması güzeldi ama düşüşü bi o kadar kötüydü. Uçmam 1 saniye sürmüştür ama bu düşüşün acısı bir hafta geçmez. Kıçım çok ağrıyordu. Ellerim ve bileklerim düşerken onları da kullandığım için zonkluyordu. Herkes başıma toplandı. İyimisin gibi sorular soruyorlardı her zaman ki gibi. Serenayss benden fazla fazla özür diledi ama ben olayın şokuyla deli gibi gülüyordum. Hatta o kadar çok güldümki gözümden yaş geldi. Gözümden yaş gelince sanırım Serenayss ağladığımı zannetti ve ağlama dedi. Bende ona " Salak ne ağlaması. Gülüyorum. Uzun zamandır uçmamıştım. Sende ayı gibi ittin ya. Kamyon çarpmış gibi hissediyorum. " dedim. Beraber kahkahalarla gülmeye başladık.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Okulun devamı sorunsuz ve sakin geçti. Zaten sınıf daha fazla birşey kaldıramazdı. Okul bittiğinde herkes birbirine iyi akşamlar dileyip yorgunluktan bitmiş bir durumda evlerine gittiler.

Hahahah!!! Bu düşme olayı gerçek! Sevgiler saygılar kirazlarrr!!!!!!!!

Bizim SınıfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin