6. GÜN

405 13 3
                                    

Bu bölümü kayra_colkesen'e ithaf ediyorum.

Sınıf -Özellikle kızlar- yetenek yarışmasının sonuçlarından üzgündü. Tüm dersler somurtuk kızlarla geçti. Tatlı buna dayanamadı pencereden atladı. Şaka şaka okul çıkışı bir yerlere gitmeyi teklif etti. Melo da okulun az biraz uzağında olan Kentpark'ı önerdi. Kızlar alışveriş merkezinin alışverişini duyduktan hemen sonra sevinç nidaları atmaya başladı. Sınftan Kiraz,Serenayss,Elmas,Minik, Kelebek, Fuli, Melo,Yido ,Halo, Tatlı, Batu, Beko gelecekti. Diğerlerinin işleri olduğu için gelemiyeceklerdi. Çıkış zili çaldığında herkes üstünü başını değiştirmek evine gitti.

♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡

Herkes okulun önünde diğerlerini bekleyecekti. İlk Batu geldi. Sonra diğerleri de gelmeye başladılar. Bazılarının evi uzaktı o yüzden biraz çok beklediler. Hala Serenayss gelmemişti. Diğerleri beklerken çok sıkıldı. Sonra Serenayss koşarak yanlarına geldi. Serenayss' nin evide uzaktı ama bu kadar süre geçecek kadar değildi yani. Serenayss "Trafik vardıda." dedi. Sonra bütün sınıf onu alkışlamaya başladı. Kelebek "Tebrikler ilk kez sadece trafik var demeyi başardın." dedi. Serenayss gülmeye başladı. Sonra bütün sınıf. Güle oynaya Kentparka doğru yol aldılar. Kentparkta lazer arenaya gireceklerdi. Takımlar; mavi takım Kiraz,Serenayss, Minik, Tatlı, Batu, Beko- Kırmızı takım ise; Elmas, Kelebek, Fuli, Melo,Yido, Halo'ydu. Maç başladı.

♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡

Maç süresi bittiğinde ilk çıkan Fuli oldu. Sonuçları gördüğünde berabere olduğunu gördü. YOK ARTIK!! Aslında hiçte kötü birşey değildi. Üzülen taraf olmamıştı. Sonra yemek yemeğe çıktılar. Güzelce karınlarını doyurdular. Sonra alışveriş faslı başladı. İlk önce birlikte kitapçılara falan baktılar. Sonra kızlar watsona falan bakmaya başladıkları zaman erkekler yarım saat sonra danışmanın orda buluşalım deyip gs store gibi yerlere bakmaya gittiler.

♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡
Yarım saat sonra

Erkekler danışmanın oraya gelmiş. Kızları bekliyordu. 10 dk sonra onları aramaya çıktılar. Erkekler gittiğinde kızlar danışmanın oraya gittiler. 20 dk sonra erkekler danışmaya geldiler ve kızlardan bi güzel azar işittiler. Onları telefonla aramak nasılda akıllarına gelmemişti. Yarım saat kadar sonra ayrılmak üzere vedalaştılar ve herkes evine gitti.

Bizim sınıfla bir gün daha bitti! o(^=^)o

Bizim SınıfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin