4. GÜN

591 27 8
                                    

Bu bölümü oyku_bektas_'a ithaf ediyorum.

10/B sınıfının öğrencileri çok mutluydu. 10/C sınıfını ezip geçmişlerdi. Tabi C sınıfı öyle hayatta durmazdı kesin birşey olurdu. Ama asla korkmayacaklar.

Bu kazanma olayları her zaman başlarına gelmeyeceğini biliyorlardı. O yüzden bunu kutlatacaklardı. Okuldan sonra okulun yanındaki parka gidip küçük bir piknik yapacaklardı.

Dersler yavaş yavaş geçiyordu. Sınav notlarıda hala okunmamıştı. Çünkü daha iki hafta geçmemişti. Sınıftaki bütün kızlar yarınki yetenek yarışmasına hazırlanıyordu. Sınıfın kızları yarışmada dans edecekti. Bu sebeple sınıftaki müzik hiç susmuyordu. E tabi erkekleri kafalarıda şişiyordu. Şarkı "Sia- Elastic heart" idi.

♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆

Dersler geçti son dersti. Sınıfta her zamanki gibi geri sayım yapıldı.

"3,2,1,0!!!"

Bütün sınıf koşarak dışarı çıktı. Sınıf toplu bir şekilde okulun karşısında olan BİM markete girdi. Herkes bir kaç şey aldı ve parka gittiler. Parkta C'ler de vardı. Onlarda gölgedeki tek masay oturmak istiyorlardı. Heralde buraya geleceklerini duymuşlar ve gelmişlerdi. Kiraz hemen masaya koştu . Aynı anda Sucan da oraya gelmişti. Elmas onlara voleybol maçı teklif etti kazanan sınıf masayı kapacaktı. Maç 5te bitecekti. Başladılar.

♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆

Maç 4/5 bitti. C'ler kazanmıştı. Masaya oturdular. 10/B sınıfı buraya kazandıklarını kutlamak için gelmiş ama kaybederek döneceklerdi. Hayır aslaa. Sonra Kelebek'in aklına bir şey geldi niye bankı gölgeye çekmesinlerdiki. Bunu daha önce düşünselermiş.

Yiyecekleri masay koydular ve yemeye başladılar. Sonra Serenayss 10/C sınıfının hiç bir şeyi olmadığını gördü ve cips paketinin birini alıp onlara verdi. Nasılsa onlarda daha vardı. C sınıfı a teşekkür etti. Ve beraber voleybol oynamaya başladılar. Bu sadece o günlük sürecek olan bir barıştı. Ama yarın devam...

Yorum ve vote yapmayi unutmayin!!

Bizim SınıfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin