******
Merhabalar , ben bu hikayeyi bir kere paylaşmıştım. Ama hesabımda bazı sıkıntılar yaşadım şimdi tekrardan paylaşmak istedi canım biraz değişiklikte yapmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz. o zaman yeni gelecek olanlar hoşgeldiniz efendim eskiden okumuş olanlara da tekrardan selamlarrrr .
Size keyifli okumalar.
Yıl 2021,
Milli takım yaz kampı başlamış ve tüm kızlar kulüp takımlarından ayrılıp Antalya'daki milli takım kampında bir araya gelmişlerdi. Tüm sezon boyunca birbirleriyle savaşan oyuncular bugün burada milli takım için oynayacaklardı. Gio antrenmanda kızları olabildiğince zorluyordu. Antrenman bitmişti ama bizim kızlar da bitmişti. Yasemin yerde uzanırken "Bu adam bizi öldürecek ya, ilk günden bu yapılır mı be?" diye söylendi. Hande de ona onay verdi: "Al benden de o kadar, zaten sezondan yeni çıktık, bir yavaş be hocam." Gülüşmeye başlarlar. Saliha Aslı'ya dönerek "Kızım bugün Alev aldın o servisler neydi be?" dedi. Eda Abla da hemen katıldı sohbete: "Harbiden Aslı, tamam sezonda da çok iyiydin ama bugün bir başka oynadın, bu sezon çok iyiydin." Aslı hafif gülümseyerek "Ya gerçekten mi, çok teşekkür ederim, sizinle oynarken daha bir güçlü hissediyorum ne yalan söyleyeyim." dedi. Zehra ile Ebrar gülerek "Tamam abi güçlü hisset de kolumuzu kıracaksın diye korkuyorum, çok hızlısın valla reis." dediler. Aslı Ebrar'ın koluna şakayla vurarak "Hadi oradan eşek." dedi. İkisi arasındaki şakalaşırken tüm takım onlara gülüyordu.
Antrenmanlar böyle gidiyordu. Hazırlık kampı bitmişti ve artık turnuva için Amerika'ya gitmek için hazırlanıyorlardı. Aktarmalı uçakları için onları çok uzun bir yol bekliyordu. Aslı "Off cidden şu uçak rötarlarından falan nefret ediyorum ya." dedi. Elindeki bavulları kontrolden geçirirken arkasından Hande geliyordu: "Ay dizi falan indirdin dimi tablete?" Aslı Hande'ye hızlıca döndü: "Hayır ben sen indirsin diye indirmedim, yapma Hande." Hande sırıtarak kahkaha attı: "Keşke şu an yüzünü görebilseydim, hahaha. İndirdim indirdim." Aslı kaşlarını çatarak bir yandan da içi rahat etmişti: "Çok kötüsün he." Saliha arkadan gelip "Kim kötü ya, Handeme kötü diyemezsiniz Aslı Hanım?" dedi. Aslı gülerek "Heh geldi Hande'nin avukatı, haha." dedi. Bu üçlü çok iyi arkadaştı. Tüm takım birbiriyle çok iyi anlaşıyordu ama bu üçü çok başka bir iletişime sahipti. Uçakta Aslı, Saliha, Hande yan yana uçtular. Saliha ilk fırsatta uyuya kaldı. Hande sürekli şikayet etti. Aslı da Hande'yi daha da sinir ediyordu, şakalaşıyordu. 14 saatlik yolculuk bitmişti ve kızlar Amerika'ya inmişlerdi. Hepsi dehşet yorgunlardı ama Gio otelde vardıkları gibi kızları toplamış ve toplantı yapmıştı. Sabahına maç öncesi antrenman koymuştu. İlk rakibimiz İtalya'ydı ve cidden zorlu bir rakiptiler.
İlk maç
İtalya-Türkiye arasında oynanıyordu ve maç başlamıştı. İlk altıda Aslı, Hande, Saliha , Zehra , Eda , Simge ve Naz sahadaydı.
Aslı,
Maç çekişmeli geçiyordu ancak her topu sayı yapmaya çalışıyordum. İtalyan takımı çok iyi bir hazırlık yapmışlardı bana her sayı çıkışımda beni blokluyorlardı . İlk molaya 10-5 geride girmiştik, Gio sinirliydi hem azar çekip hem de taktikleri vererek bizi tekrar sahaya gönderdi. Risk almak istedim ve Naz Abla'ya eğilerek, "Abla, soluma atsana topları sol vuracağım. Naz , "Emin misin Aslı, hep sağ çalıştık seninle?" diye sordu. Aslı, "Evet abla, biliyorum, ama sağ ile vurduğumda çok kolay bloğa çıkıyorlar. Bir de normalde 2.80m atıyorsun, ya topu 3m at, bloğu anacak öyle geçeriz gibi hissediyorum," dedi. Naz Abla anlaştıklarını işaret etti ve maç devam etti.
Maç anlatıcısı ,
Saliha karşıladı, Naz pasını Aslı'ya attı. Aslı beklenmedik bir oyunla sol ile 1.5 metre içine çok şık bir plase yaptı. Sayı Türkiye'ye, İtalya şaşkın. Şimdi Aslı servise geliyor, ilk kez serviste. Aslı, sert smaç servis 4 numara üzerine, İtalya bu topu karşılayamıyor, ace oldu. Aslı'nın sayılarıyla 10-8 oldu. Aslı tekrar serviste, yine 4 numara üzerine topu atıyor ama bu sefer karşılanıyor. Şimdi top bizim alanımızda, Hande topu karşılıyor, Naz pası Aslı'ya doğru attı, 6 numaradan çok sert bir hücum, bu top çıkmıyor, sayı Aslı'dan bir tane daha. Tekrar serviste Aslı, sert smaç servis yolluyor, İtalyanlar bunu da karşılayamıyor, ace oldu. Aslı, neler yapıyorsun neler, şimdi beraberlik Aslı'dan. Sert smaç servis, İtalyanlar karşılıyor ama topu bizim alana kaçırıyorlar. Hande sert smaçla topu tipleyerek sayıyı aldı. 10-11, öne geçiyoruz.