*12|| en büyük ödülüm sensin

189 23 2
                                    


Aslı,

Ameliyatın ardından göz kapaklarımı araladığımda, bulanık bir sis perdesi görüşümü kaplıyordu. Gözlerimi birkaç kez açıp kapayarak bulanıklığı dağıtmaya çalıştım. Kafamda hafif bir zonklamayla birlikte bedenim uyuşmuş bir haldeydi. Elimin üzerinde hissettiğim ağırlık dikkatimi çekti. Gözlerimi o yöne çevirdiğimde Hande'nin başımın ucunda uyuyakaldığını gördüm. Bir eli de elimin üzerindeydi. Kendimde biraz güç toplayarak "Hande..." diye fısıldadım. Hande irkilerek uyandı ve gözlerini açar açmaz benimkilerle buluştu. Bakışlarında endişeyle karışık bir sevinç dalgası yankılanıyordu.

"Aslı, uyanmışsın! İyi misin canım?" diye sordu telaşla.

"İyiyim," dedim zayıf bir sesle.

"Çok ağrın var mı? Hemen doktoru çağırayım, bekle." Hande telaşla ayağa kalkmak isterken elini tuttum.

"Gitme," diye yalvardım.

Hande tekrar yanıma yaklaştı ve alnını alnıma yasladı. Gözlerindeki endişe ve sevgi dolu bakışları ruhuma işledi.

"Bir daha asla Aslı, bir daha asla seni bırakmayacağım."

Sesi titriyordu. Önce elime, sonra dudaklarıma nazik bir öpücük kondurdu.

"Seni seviyorum baladın."

"Ben de seni seviyorum ateş," dedim ve alnımı alnına yasladım.

O sırada diğer kızlar da odaya girdiler. Hande geri çekilerek ayağa kalktı. Saliha telaşla yanıma koştu.

"Canım nasılsın? Kendini nasıl hissediyorsun? Ağrın var mı?" diye sordu heyecanla.

Hande, Saliha'nın koluna dokunarak onu sakinleştirmeye çalıştı.

"Bir dur Saliha, bırak da önce Aslı cevap versin."

Gülümsedim. Bu telaşlı halleri beni mutlu etmişti.

"İyiyim Salişim, iyiyim. Daha iyi olacağım."

O sırada kapı hafifçe açıldı ve bir hemşire içeri girdi. "Aslı Hanım, sizinle birkaç dakika görüşmek istiyoruz," dedi nazikçe.

"Tabii, buyrun."

Hande'nin eli tekrar elimi buldu. Ardından odaya doktor da girdi ve ameliyatın detayları hakkında konuşmaya başladı. Ancak, zihnimi toplamakta zorlanıyordum. Kelimeler kulaklarımın yanından gelip geçiyordu, ancak tam olarak anlamını kavrayamıyordum. Sonra, bir doktor, "Sorularınız varsa, çekinmeden sormaktan çekinmeyin," dedi.

Bir an için sessiz kaldım, sonra aklıma gelen ilk soruyu sordum. "Ameliyatın başarılı olduğunu söylediniz, ama iyileşme süreci ne kadar sürecek? Ne beklemeliyim? Bir de İstanbul'da devam edebileceğim değil mi?"

Doktor, endişeli bakışlarıma karşılık vererek, "Evet, sadece ilk ay burada durmanız lazım. Daha sonra İstanbul'la koordineli bir şekilde çalışacağız. Diğer sorularınıza gelecek olursak, her hasta farklıdır, ancak genellikle iyileşme süreci birkaç hafta sürer. Size uygun bir iyileşme planı hazırladık ve sizi yakından takip edeceğiz."

***

"Bu gece son gecemiz olduğunu düşünmek istemiyorum ya. Gitmesem mi acaba, kalsam mı yanında?"

Hande, Aslı'nın yanından kalkmak için hamle yaptığı sırada Aslı, Hande'nin kolundan tutup kendine çekti ve yatağa tekrar aldı onu.

"Aşkım, mecbursun gitmeye. En önemli dönem başlıyor. Hem ben de 3 gün sonra geleceğim. Çok ayrı kalmayacağız ki."

kalsiferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin