*15II son....

90 10 0
                                    


Hande ve Aslı, kahvaltı masasını toparladıktan sonra salonda yan yana oturmuş, pencereden süzülen güneş ışıklarının altında sohbet ediyorlardı. Hande, Aslı'nın elini tutarak yüzüne baktı.

"Aslı, ne zamandır birlikte böyle vakit geçiremedik, değil mi?"

"Evet, ikimiz için de çok yoğun bir dönem oldu."

Hande, derin bir nefes aldı, gözlerinde bir parıltı belirdi.

"Biliyor musun, aklıma bir fikir geldi. Belki biraz şehirden uzaklaşmamız, sadece ikimiz, güzel bir tatil yapmamız iyi olur. Ne dersin?"

"Gerçekten mi? Bir tatile çıkmak harika olurdu! Ama nereye gitmek istiyorsun?"

Hande, hafifçe düşündü ve sonra yüzüne bir gülümseme yerleşti.

"Belki Ege sahilleri? Deniz, kum, güneş... Biraz huzur buluruz, birlikte güzel anılar biriktiririz."

"Ege sahilleri mükemmel bir seçim! Hem o bölgede keşfedecek o kadar çok yer var ki. Haydi gidelim, birlikte bir maceraya atılalım."

Hande, Aslı'yı kollarının arasına çekti ve onu hafifçe öptü.

"Seninle her yerde olmak güzel ama böylesi bir tatil... Her anı seninle geçirmek için sabırsızlanıyorum."

Aslı, Hande'nin dudaklarına küçük bir öpücük kondurup,

"Ben de öyle. Birlikte olduğumuz her anı unutulmaz kılacağız,"

İkili, tatil planlarını konuşarak, hangi plajları ziyaret edeceklerini, hangi restoranlarda yemek yiyeceklerini ve hangi otellerde kalacaklarını düşündü. Aslı, Hande'ye bakarak,

"Seninle böyle bir maceraya atılmak, hayatımın en güzel kararı olacak,"

Hande, Aslı'nın gözlerine bakarak,

"Haydi o zaman, hemen hazırlık yapalım ve yola çıkalım. Bizi bekleyen güzel bir tatil var,"

Aslı heyecanla Hande'nin teklifine karşılık verip, "En sevdiğimiz şarkıları hazırlayalım, birlikte dinleriz," dedi.

Hande, Aslı'ya sımsıkı sarıldı. "Bu tatil, sadece bizim için. Tüm dünya dışarıda kalacak ve biz sadece birbirimizin tadını çıkaracağız."

Aslı, başını Hande'nin omzuna yaslayarak, "Sadece sen ve ben," diye fısıldadı.

***

Hande ve Aslı, uzun zamandır hayalini kurdukları tatil için nihayet yola çıkmışlardı. Arabayla Ege'nin muhteşem manzaralarını izleyerek keyifli bir yolculuk yaptılar. Deniz kokusu, yol boyunca onlara eşlik eden zeytin ağaçları ve hafif esen rüzgâr, tatilin huzurunu önceden hissettiriyordu.

İlk durakları, deniz kenarında küçük ve sevimli bir Ege kasabasındaki bir pansiyondu. Pansiyon, beyaz boyalı duvarları, mavi pencereleri ve renkli çiçeklerle süslenmiş avlusuyla tam da hayal ettikleri gibiydi. İçeri girerken, pansiyon sahibi onları sıcacık bir gülümsemeyle karşıladı ve odalarına kadar eşlik etti. Oda, sade ama samimi bir şekilde döşenmiş, deniz manzaralı bir balkona sahipti.

Aslı, odanın güzelliği karşısında büyülenmişti. Balkona çıkarak manzarayı izlemeye başladı. Hande ise Aslı'nın bu mutlu halini izlerken ona doğru yaklaştı ve arkadan sarılarak fısıldadı

"Burası harika değil mi, aşkım? Tam da hayal ettiğimiz gibi."

Aslı, Hande'nin kollarında huzur bulmuştu. "Evet, gerçekten de öyle."

kalsiferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin