Ben Teniste Oynarım Voleybolda.. Basketboluda izlerim.. Ama Her Zaman Futbol Daha Üstün Benim İçin.. Futbol Futbol Futbol... Çünkü Futbol Başka.. Herkes Gibi Benim İçinde.. Bir Basketbol Sever de Futbolu Sever.. Futbol Sanki Ortak Nokta Gibi, Ben Böyle Düşünüyorum.
Aslında Sevgi Tam Anlamıyla Açıklanamayacak Birşey Ama Elinden Geldiğince Yazacağım.
Futbol Çünkü; Futboldaki Heyecanı, Çoşkuyu Sevgiyi Başka Biryerde Bulamıyorum.
Futbol Çünkü; Televizyon Başında İzlerken Kafa Vurduğum, Pas Verdiğim, Ayağımı Yanımdakinin Bacağına Vurabildiğim, Gol Kaçırıp Üzülebildiğim Bir Oyun.
Futbol Çünkü; Bazen Kaleci, Bazen Defans, Bazen Forvet, Bazen Yedek Kulubede, Bazen Teknik Drektör Olduğum Onların Ruhunu Taşıdığım Tek Oyun.
Futbol Çünkü; Hayatta Hiç Birşey Bana O Zevki Vermiyor. Futbol Çünkü; Her Şartta Oynanılabilir ( Kumda, Sokakta, Tek Kaleyle, Hatta Evde Hatta Tek Başına Vs. Önemli Olan Sadece 1 Top ).
Futbol Çünkü; Şampiyonlukta Sokak Sokak Elimde Bayraklar Arabadan Az Sonra Düşecekmişim Gibi Haykıra Haykıra Gezebiliyorum.
Futbol Çünkü; Kocaman Stadda O Kadar Çok İnsanın benimle Aynı Duyguları Hissettiğine Şahit Olmak Beni Mutlu Ediyor. Futbol Çünkü; Sevgimin Karşılığını Alıyorum..
Futbol Çünkü; Haykırabildiğim, Sevdiğimi Söylemekten Hiç Korkmadığım Tek Aşkım.
Futbol Çünkü; Ben Futblou Seviyorum ama O da Beni Sever mi Diye Hiç Düşünmediğim Bişey
Futbol Çünkü; Seviyoruummm Kaardeşiimm Futbol Gibisi Varmı yaa