Merhaba sevgili okurlarım
Bu benim ilk kitabım sizinle birlikte bu süreçte heyecan,mutluluk,üzüntü,aksiyon,arkadaşlık ve olmazsa olmaz aşk konularını dibine kadar yaşayacağız.
1.Bölüm 01/02/2024 tarihinde saat 08.30'da yayında şimdiden keyifli okumalarrr
Duru Öztürk
Yine bir nöbet çıkışı yorgun yorgun eve gidecektim nöbet çıkışından sonra araba kullanmayı hiç sevmiyorum kim sever ki tam arabama bineceğim esnada birisi kolumu sertçe tuttu.Dönüp arkama baktığım zaman bir kaç kere babamın şirketinde karşılaşmıştık acaba niye burada ve kolumu niye tutuyor kolumu hızlıca çekip hemen lafa girdim"Buyurun ne istemiştiniz?"Merhaba Duru hanım"Ne istemiştiniz?"
"Hemen diyeyim o zaman ailelerimiz görüşmemizi istedi bende bizimkilere olur dedim sizin fikriniz önemliydi sizde annenize olur demişsiniz o yüzden buradayım"evet Seda hanım yapmıştı yapacağını yine sakinim sakinim.
Adama doğru dönüp"Bakın beyefendi ben kimseye olur demedim ve bana kimse bir şey sormadı sorsa bile cevabım hayır olurdu anladınız mı?" mahcup olmuştu hayır onun değil annemin olması gerekiyordu ama imkansız bir şeydi annem kim mahcup olmak kim.
Adam hemen açıklama yaptı"Kusura bakmayın annem bana öyle dedi eğer istemediğinizi bilseydim gelmezdim buraya cidden özür dilerim."adama bakıp söze girdim"Beyefendi sizlik bir şey yok konu burada kapansın belli ki yanlış anlaşılma olmuş."Pekala iyi akşamlar" kafa sallayıp arabama bindim.
Son gaz ile eve geldim arabadan çantamı alarak içinden anahtarı çıkardım kapıyı açıp sert bir şekilde kapıyı kapattım.Yemek masasının olduğu yerden bardak kırılma sesi duydum demek ki korkmuşlardı daha çok korkacaklar hemen yanlarına geçip bağırmaya başladım."Ya sen benim isteğim olmadan nasıl böle bir şey yapabilirsin"İstemedin dimi çocuğu zor ayarladım ya"Anne ben evlenmeyeceğim anladın mı,duydun mu?"annem derin nefes alarak"Varoş musun kızım"Ne varoşu ya"bak daha çok sinirleniyorum.
"Anne terbiyesizliğin bu kadarı benle düzgün konuş"Doğruları söylüyorum Duru,tek başına kadar nereye,babanda bende istemiyoruz seni evlen artık" hayır hayır ağlamayacağım onların karşısın da olmaz Duru kendine gel"Zavallısın sen duydun mu bak baban bile sana bir şey demiyor zavallısın çünkü duydun mu ZAVALLISIN" en sonun da dayanamadım "Anne ben sizden bu yaşıma kadar ne istedim,beni sadece birazda olsa sevin istedim abimi nasıl seviyorsanız beni de sevin istedim beni biraz da olsa BENİ SEVİN İSTEDİM" biraz daha bağırsam sesim kısılacak o yüzden sakin olmalıyım.
"Seni sevmemiz için bir sebep yok hayatın boyunca yalnız olacaksın" derin nefes alarak konuştum"Unutma anne asil bir yalnızlık,sahte bir kalabalıktan her zaman daha iyidir"babama dönüp "Baba senden sadece bir kere bile olsa gelip saçımı okşamanı istedim ama onu bile bana çok gördün" biraz daha burada kalırsam ağlayacaktım dönüp arkamı gidiyordum ama bunu demesem içimde kalırdı onlara döndüm zaten bana bakıyorlardı "O zaman sizlere gayrı meşru yollar da failli meçhul mutluluklara" son sözümü de diyerek odama geçtim.
Hemen duşa girdim biraz kendime gelmek için çıktıktan sonra üzerime şort takımımı giyip yatağa yattım ve uyumaya çalıştım.
Duru her şeyden habersiz uyudu belki de yeni başlangıçlara adım mı demeliyiz...
Timur Özçelik
"Rahat asker"yanıma gelen asker derin nefes alarak konuşmaya başladı"Yüzbaşım Bahtiyar Albayım sizi ve Hayalet timini,harekat merkezine bekliyor."dağa çıkma vakti geldi demek ki"Tamam aslanım sen gidebilirsin"Emredersiniz komutanım"asker arkasını dönüp giderken bende hemen dinlenme odasına gittim tam kapıyı açacağım esnada içeriden gelen konuşmayı dinledim.
"Öyle abi 1 ay sonra kına 1.5 ay sonra da düğün var o zamana umarım görev gelmez"diyordu Barış düşüncelerimi bölen şey Haydar abinin kurduğu cümleydi."Aslanım gelse bile biz gider geri geliriz sen kalacaksın öyle bir şey olursa"Barıştan cevap gecikmedi"Olur mu abi öyle zaten nişan da bana demeden gittiniz,ayrı olmaz anca beraber gideriz."aslanım benim kendi geleceğini bile düşünmüyor hemen kapıyı açarak içeri girdim.
Hepsi anında ayağa kakıp hazır ola geçti"Rahat asker,Albay harekat merkezine çağırdı hızlı olun" hep bir ağızdan "Emredersiniz komutanım"diye bağırdılar.Hayalet timi ile birlikte hızlı bir şekil de harekat merkezine geçtik.Kapıyı çalarak ilk ben girdim sırasıyla tekmil verdik."Yüzbaşı Timur Özçelik/İzmir emret komutanım"benden hemen sonra sıra sıra devam ettiler."Kıdemli Üsteğmen Haydar Mert/Trabzon emret komutanım"Kıdemli Üsteğmen Furkan Aracı/Giresun emret komutanım"Üsteğmen Barış Koç/İstanbul emret komutanım"Üsteğmen Duygu Aracı/Giresun emret komutanım"Teğmen Kerem Kuru/Mardin emret komutanım"Teğmen Alper Taşkın/Muğla emret komutanım." son olarak öne geçip "Hayalet timi bir yüzbaşı,iki kıdemli üsteğmen,iki üsteğmen ve iki teğmenle emrinize hazırız Albayım"
Albay hepimizi süzüp kafasını sallayıp"Oturun" dedi kimse oturmadı bu sefer daha sert bir sesle "Emrediyorum"diye bağırdı hızlı bir şekil de yerlerimize geçtik.Albayı dinlemeye başladık ve bizi şaşırtacak bir cümle kurdu "Bu sefer ki göreviniz dağda değil İstanbul'a gidiyorsunuz."Tim olarak birbirimize baktık kimse bir şey demedi görev görevdir ne de olsa fark etmez.
İlk soru Haydar abiden geldi "Ne zaman gidiyoruz?"Bu akşam gidiyorsunuz göreviniz ise moda defilesine gideceksiniz orada gizli bir alışveriş olacak onları yakalayıp Ankara'ya teslim edeceksiniz." diğer görevlerden farklı olacaktı ama Hayalet timinin yapamayacağı bir şey yok.Derin nefes alarak aynı anda ayağa kalktık aynı anda"Emredersiniz komutanım"diyerek ayakta beklemeye başladık.
Albay"Rahat çıkabilirsiniz Allah yardımcınız olsun" yine hep birlikte "Sağ ol"diyerek odadan çıktık.Odama geçip eşyalarımı ayarladım ve yola çıktık.
Biz gece hilal,gündüz kaya parçası olabilen,gerekirse her renge bürünebilen,bir çok terörist'in adlarımızı duyunca altlarına kaçırdığı,bir çok gencin yerimizi alma hayali kurduğu ve her zorluğa buna da şükür diyenleriz.
Acaba Timur'u neler bekliyor...
Evettt tanıtım geldiiii
En başta dediğim gibi 01/02/2024 tarihinde saat 08.30'da yayın da
Her hafta çarşamba günü yeni bölüm gelecek.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
İnstagram: _oylesinebiryazar_
Tiktok: oylesinebiryazar_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vatan İçin
RomanceBakışlarım mavi gökyüzünü süsleyen bayrağa değdi.Onlar bu vatan için yaşayıp bu vatan için şehit oluyorlardı belki ani bir kararla verdim ama asla pişman olmayacağım.O şeref yoksunlarına zevk yaşatmayacağım,yaşatmayacağız... Doktor Duru Öztürk