Keyifli okumalar
Kapıyı açan kişi Timurdu yüzümde şaşkınlık belirtisi olmuştu oda beni gördüğüne şaşırmıştı bakışmamızı bölen şey amcamın konuşmasıydı"Ceylan gözlüm hoş geldin" hemen gözlerimi Timurdan kaçırarak"Hoş buldum amcam"
Timur şaşkın gözlerle amcama baktı o bakarken amcama sarılıp"Nasılsınız albayım özlediniz mi beni"deyip gülmeye başladım.Amcam gülerek"Özledim doktor hanım özlemez olur muyum"sinsice bana bakıp "Bahçeye çık sorgunu alacağım"Amca dur bismillah yeni geldim ne sorgusu"Benim laflarımı ikiletiyor musun"Hmm galiba evet"Timura baktığım zaman bizi izlediğini görmüştüm hızlı hareketlerle bahçeye çıktım ve ikinci şokumu yaşadım.
Benim evimi basan askerler buradaydı onlarda beni görünce şaşırmışlardı arkamdan gelen seslerle amcam ve Timurun geldiğini anladım.İlk lafa giren Alper oldu"Sakın bana albayın yeğni olduğunu söyleme"gülerek Alpere baktım Barış hemen lafa girerek"Duru Alper söylemeni istemiyor söyleme"dedi gülerek bende hemen gülerek kafamı salladım"Söylemem o zaman"
Amcam"Hadi oturun çocuklar tanışın"oturduktan sonra sırasıyla herkesle tanışmaya başladım.İlk söze giren araların da en büyük duran kişiydi."Ben Haydar Mert,Trabzonluyum,33 yaşındayım,evliyim,iki çocuğum var ve timin abisiyimdir tanıştığıma memnun oldum Duru Hanım."Bende memnun oldum ve hanıma gerek yok"Peki Duru".diğerleriyle de tanışmıştım garson yani Furkan,furkanın eşi yani Duygu oda askerdi,Kerem ise yaşına göre olgundu.Alper ve Barışı biliyordum zaten.
Amcam söze girerek"Duru artık anlatmayı düşünüyor musun,neden buradasın,nasıl geldin?"kedi bakışı atarak"Amca bence şimdi konuşmayalım sonra anlatırım hem gece gece keyfimiz kaçmasın dimi"amcam konuşacağı esnada arkamdan bir ses geldi"Çok doğru dedin Durucum ama maalesef keyfin çok kaçacak"bu akşam kaçıncı şoku yaşıyordum bilmiyorum gördüğüm kişi şirketin avukatı Cemdi.
Hızla ayağa kalktım benim kalkmamla herkes kalmıştı hemen lafa girerek"Cem?"yüzünde bir sırıtış oldu"Beni gördüğüne şaşırdın bakıyorum da Duru ama daha çok şaşıracaksın"derin nefes alarak"Niye geldin,patronunmu gönderdi"hiç bir şey demeden bana bakmaya devam ediyordu.
Barış artık sinirlenmiş olacak ki"Bana bak Cem seni zaten sevmiyorum burada kimse seni elimden alamaz ne işin var söyle"Cem hala sırıtıyordu"Doktor Hanım için geldim muhattabım siz değilsiniz"masanın üzerinden telefonumu alarak Cemin yanına geçecektim ki Barış ve Amcam önümde durdular.
Amcam hemen"O şerefsizle hiç bir yere gidemezsin"amcamın kolunu tutarak"Hiç bir yere gitmeyeceğim burada konuşacağım"Ceme dönerek yanına ulaştım tam konuşacağım esnada ani fren sesi duydum herkes o tarafa döndü ve Savcı Beyi gördüm yani abim.
ne oluyor bu ahşalık yerde
İnan bende bilmiyorum
Barış hemen abime bağırarak"Lan senin ne işin var burada"abim koşarak yanıma gelirken Barışa da laf yetiştirmekten geri kalmadı"Kardeşimin yanına gelirken sana mı soracağım dingil"Cem sesli nefes vererek"Artık buraya gelmemde ki nedeni açıklayım"abime dönerek"Siz hiç bir şekilde karışmıyorsunuz Savcı Bey"bana tekrardan döndü ve yüksek sesle"Bahadır Bey ve Seda Hanım sen buraya gelemeden önce seni uyarmışlar ama şu işe bakın ki Duru her zaman ki gibi annesine ve babasına karşı çıkmış."
Olayı anlamıştım kafamı kaldırdığım zaman Timur ile göz göze geldim gözlerime öyle derin bakıyordu ki bir şey anlamak ister gibi yanımda hareketlilik hissedince Alper ve Barış olduğunu gördüm.
Onlara anlatmıştım o yüzden ufaktan da olsa anlamışlardı amcam lafa atlayarak"Sonuca gel"dedi.Cem bana bakarak"Duru ailen seni mirastan men edecek evrakları getirdim imzalayıp geri götüreceğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vatan İçin
RomanceBakışlarım mavi gökyüzünü süsleyen bayrağa değdi.Onlar bu vatan için yaşayıp bu vatan için şehit oluyorlardı belki ani bir kararla verdim ama asla pişman olmayacağım.O şeref yoksunlarına zevk yaşatmayacağım,yaşatmayacağız... Doktor Duru Öztürk