İyi okumalar bebeklerimmm
Tim,abim ve amcam meraklı gözlerle bana bakıyordu hemen lafa girerek"Bir sorun mu var,ne oldu?"Timur ile göz göze geldik derin derin gözlerime bakıyordu ya da bana öyle gelmişti.
Amcamın konuşmasıyla gözlerimi Timurdan çektim ve dikkatimi amcama verdim."Seni aradık ama açmayınca merak ettik buraya geldik kaç defa kapıyı çaldık bir de sen dün olanlardan sonra kendine bir şey yap-" cümlesini tamamlayamadan gözlerini kapattı ne yani kendime bir şey yaptığımı mı düşündüler yok artık.
Var artık
Sus iç ses
Aman sen ne anlarsın benim şakalarımdan
Şakada bir şeye benzese
Kırıldım gidiyorum
Amcama kırgın bir şekilde baktım oda dediği cümlenin ne demek olduğunun yeni farkına varmıştı.Kırgın gözlerle herkese baktım Tim amcam için buradaydı benle tanışalı ne kadar olmuştu ki benim için gelsinler.
Amcama bakarak söze girdim"Ailemin ben istememesi veya sevmemesi benim suçum değil,asla da olmayacak.Bu saatten sonra kim yanım da kim değil gram umurum da değil ben hep tek başıma savaştım."
İç çekerek"Ben hep kendi kendime dedim ki hiç olmazsa seni seven abin ve amcan var,babamın yapmadığı babalığı yapan canımdan çok sevdiğim amcam ve abim ama şimdi görüyorum ki o bile yokmuş"
Time döndüm ilk hedefim Barış oldu"Peki ya sana ne demeli Barış,Neler yaşadığımı en çok sen ve Ezgi biliyor bana hep destek çıktın ne olursa olsun yanındayım dedin."kınayıcı bir bakış atarak"Sen benim yanımda böyle mi duracaksın,eğer böyle ise durma ben kendime yeterim."
İkinci hedefim ise Alper oldu"Alper bana yemeğe geldiğiniz akşam konuştuklarımızı hatırlıyor musun?"Alper derin nefes alarak gözlerini kapatıp açtı kafasını sallayarak"Evet hatırlıyorum."Deyince sesli bir kahkaha attım.
"Bence unutmuşsun ya ben sana bile anlatım evden giderken sende dedin yanındayım dedin,hani neredesiniz ben mi kör oldum şuan ben tek başımayım hayata karşıda tek başımayım,her şeye karşı tek mücadele ediyorum."
Timin geri kalanına döndüm"Size hiç bir lafım yok ne siz beni tanıyorsunuz ne ben sizi ama en iyisi tanışmamak çünkü ben tanıdığım sandığım kişileri gün geçtikçe kaybediyorum o yüz-"Timur sesli bir nefes verdi"Seni önemseyip geldik düştüğümüz duruma bak"Ona ters bir şekilde bakıp"Pardon ama daha iki gün öncesine kadar beni önemsemiyordun dün olanlardan dolayı bana acıdıysan sakın acıma"yüzü garip bir hal almıştı"Hem artık buradan gidi-" cümlemi tamamlamama izin vermeyen şey bacaklarıma dolanan bir bedendi.
Herkesin bakışları oraya değdi hemen bakışalrımı bacağıma eğdim bacağıma sarılan minik faremdi.Buseyi çekerek onun boyuna eğildim"Halacım kusura bakma fazla ses yaptım sen uyu ben geliyorum tamam mı prensesim"diyerek saçına öpücük kondurdum.
Buse bana bakarak kafasını iki yana salladı"Sen uyandırmadın ki beni,baktım yanım da yoksun dedim benim halam kesin bana pankek yapacak"gülerek ona baktım "Sen iste yeter ki ama şimdi içeri geç be hemen geleceğim"
Buse tam arkasını dönmüş içeri geçecekken hemen bana dönüp küçücük ellerini boynuma sardı"Ben her zaman senin yanındayım bunu bil halacım"dedi.Gözlerim dolmak üzereydi hemen kendime gelip ellerini avcumun içine alarak ellerini öptüm"Seni çok seviyorum"ikimizin aynı anda konuşmasıyla birbirimize gülümsedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vatan İçin
RomanceBakışlarım mavi gökyüzünü süsleyen bayrağa değdi.Onlar bu vatan için yaşayıp bu vatan için şehit oluyorlardı belki ani bir kararla verdim ama asla pişman olmayacağım.O şeref yoksunlarına zevk yaşatmayacağım,yaşatmayacağız... Doktor Duru Öztürk