2.Bölüm

538 41 19
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

Sabah 05.00'de alarm sesiyle uyandım biraz telefonla vakit geçirmek istedim ama telefonumun şarjı azdı ve şarj aletini arabada unutmuştum.Evde henüz hiçbir yiyecek olmadığından dolayı sarjım bitmeden sipariş verdim siparişlerin gelmesini beklerken biraz evi toparladım"Bu evde ne kadar toz var anlamış değilim hala kim kaldı,en son ne zaman kaldı" kapının çalmasıyla kapıya doğru yöneldim delikten baktığım zaman kurye olduğunu gördüm.

Hemen kapıyı açıp paketimi aldıktan sonra mutfağa geçip yemeğimi yedim"Ne kadar acıkmışım ya" saate 06.30 olduğunu gördüm galiba son gördüğüm bir şey saat oldu Şarjım bitti "Ben nereden bulacağım marketi şimdi" mutsuzlukla yavaş yavaş odama geçtim dün akşam sadece bir tane kutumu getirdiğim için onu içtim bir tane kıyafet seçip giydim,güzel durdu bence"Ses desen bende,fizik desen bende,"

O Selahattin kıçımı yesin

Sende olmasan iç ses kim tamamlayacaktı

Son kez aynada kendime baktım ve dışarı çıkmaya hazırım artık

Son kez aynada kendime baktım ve dışarı çıkmaya hazırım artık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsili)

Kapıdan çıkıp Ayakkabılarımı giyerken karşı dairenin kapısı açıldı ve içeriden şok olacağım biri çıktı,maskeli adam biraz şaşırdım hemen kendimi topladım ve ayakkabılarımı giymeye devam ettim.Ayakkabılarımı giyerken de biraz maskeli adamı süzmüş olabilirim tabi ki de

Çok bakma gözün kalacak

Aman Allah korusun iç ses

Maskeli Adam tam merdivenlerden ineceği esnada hemen arkasından çağırdım"Pardon bakar mısınız?" Adam yavaşça arkasını döndü hayırdır anlamında kafasın salladı ben de hemen söze girdim"Dün iyi tanışamadık-"cümlemi keserek hemen savunmaya geçti"Kapıyı açık bırakmasaydınız öyle olmazdı"derin nefes alarak"Şimdi bu konuyu konuşmayalım değil mi,Ben Duru siz?" Adam bana boş gözlerle baktı tekrar lafa girdim"Niye cevap vermiyorsunuz"Senin gibi şımarık kız çocukları vaktimi çalmasın diye ama hala vaktimi çalıyorsun adım Timur"Memnun oldum Timur Bey ve bu arada ben şımarık biri değilim O sizin görüşünüz sizde kalsın lütfen"

Tam gideceği esnada yine seslendim "Timur bey yakınlarda market var mı?"ondan da ne gibi cevap bekliyorsam adam hödük hödük "Elin de telefon var telefondan bakabilirsin değil mi"benim cümlemi tamamlamama izin vermeden arkasını dönüp gitti."Hödük işte hödük diye boşuna demiyorum"diye söylenmeye başladım yavaş yavaş merdivenlerden aşağı indim tam dışarı çıktığım esnada gözüme bir yer çarptı.

Dün benim evime gelen askerleri gördüm fakat yanlarında biri daha vardı.Gördüğüm yüzle aşırı mutlu oldum o da beni gördüğü anda yüzünde bir gülümseme oldu yanındakilere birkaç şey deyip bana doğru geldi.

Vatan İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin