Merhaba. Kitabımı okuyan herkese çok teşekkür ediyorum. Bazı nedenlerden dolayı kitapları gece yarısı yazıyorum. O yüzden bölümler pek sık gelemiyor. Kusura bakmayın. Tekrar dan kitabımı okuyan herkese çok teşekkür ederim. Yorum yapıp yıldızlara basmayı unutmayın lütfen...<3
İyi okumalar :)
Diego Casimo (üçüncü kişi ağzından)..
Hayat ne kadar garipti. Kader bizimle bir oyuncak gibi oynuyordu. Ne yapacağı belli olmuyordu kaderin. Diego da bunu yaşıyordu. Bir adam onun kumarhanesinde hile yapıp kaçmıştı. Diego onu Türkiye'ye kadar takip etmişti. Kendi elleri ile öldürmek istiyordu adamı.
Arabayla bir mahalleye girip yıkık dökük bir evin önünde beklemişti. Adam buraya girmişti. Diego avıyla fare gibi oynamak istiyordu. Adam kurtulduğunu sanıyordu. Diego uzun zamandır ilk defa bu kadar eğelenmişti.
Arabada beklerlerken aniden bir kız çıkmıştı evden. Küçük boyda ama çok güzel bir kızdı. Diego'nun dikkatini çekmişti kadın. Kendi ülkesinde gördüğü kadınlara benzemiyordu. Kırılgan yapıdaydı kız. Narindi. Ama belli etmiyordu.
Kızın sırtında sırt çantası vardı. Anlaşılan okula gidiyordu. Kız arabayı gördüğünde kahve renkteki uzun saçlarını kulağının arkasına atıp arabayı inceledi. Kızın bu hareketi Diego'yu gülümsetmişti. Tam o esnada kız Diego'nun gözlerinin içine baktı. Diego'nun kaşları çatılmıştı. Kız onu görebiliyor muydu? Sonra kızın aklına bir şey gelmiş olmalı ki yanakları kızarmıştı. Hemen başını iki yana sallayıp koşar adımlarla gitmişti. Kızın bu hareketi Diego'yu bozguna uğratmıştı. Bu kız da bir şeyler vardı Diego bunu hissetmişti.
Diego evi izlemeye devam ederken kız eve doğru yürüdü. Çantasından anahtarını çıkarırken kızın eli titriyordu. Bir şeyden korkuyor gibiydi. Diego'nun kaşları çatıldı.
Kapı açıldığında kız derin bir nefes alıp gözlerini sıkı sıkı kapattı. Tam o anda evden bir el çıkıp kızı sertçe içeri çekti. Bu o adamdı. Eve onlardan başka girip çıkan yoktu çünkü. Diego'nun aklına şiddet ihtimali gelince gözlerini kapatıp elini yumruk haline getirerek sıktı. Bu düşünce onu deli etmişti.
Bir süre bekledikten sonra Diego evi basma kararı alıp eve girdi. Diego eve girdiğinde gözleri kızı aradı ama bulamadı. Adamı biraz hırpaladıktan sonra tam diz çöktürüp öldürecekken, içeri o kız girdi. Gözlerinde korku ve telaş vardı. Adamlarına işaret verdiğinde kıza da aynı şekilde diz çöktürdü.
Kız hala daha ne olduğunu anlamamış babasına bakıyordu. Ama kız babasının umurunda bile değildi. Kız göz yaşları içinde babasıyla Türkçe konuşmaya başladı.
Bu Diego'yu sinirlendirmişti. Aniden bağırarak "İtalyanca konuş kadın" diye bağırdı. Ne konuştuklarını bilmemek Diego'yu sinirlendirmişti.
Kadın korku içinde ona baktı. Bu nedensizce Diego'yu durdurmuştu. Kız kardeşinin ölmeden önce ki son bakışlarına benziyordu kadının bakışları. Diego derin bir nefes alıp kızın önünde diz çöktü. Hissediyordu bu kız onun sonu olacaktı. Diz çökmesiyle Diego'nun damları bir an afalladı.
Diego nazikçe kızın çenesinden tutup kafasını kaldırdı. "İngilizce biliyor musun?" dedi Diego. Kız korku içinde hızlıca kafasını aşağı salladı. Diego sinsice gülümsedi. "güzel. Bu baban olacak adam beni salak yerine koyup benim kumarhanemde bana hile yaptı" dedi. Kız şaşkınca babasına baktı. Anlaşılan kızına anlatmamıştı.
Diego diz çöktüğü yerden kalkıp yaşlı adama doğru ilerledi. Adamın korku içine ona bakması onu gülümsetmişti. Adam hızlıca anlatmaya başladı "ben hile yapmadım. Gerçekten yapmadım" dedi yalan söyleyerek. Bu Diego'yu sinirlendirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMARBAZ KALP ♠️
Ficțiune adolescențiKorkuyordu kız. Adam ona bir şey yapar mıydı? " artık benimsin Türk kızı" dedi adam. Kız korkuyordu. Adama güvenebilir miydi?...