Kitabımı okuyan, yorum yapan, oy veren herkese çok çok çok teşekkür ederim. İyi okumalar dilerim... <3
Güneş ışınları gözümü rahatsız edince gözerimi açıp güzel uykumdan uyanmak zorunda kaldım. Elimle gözümü ovalayıp etrafa baktım. Dilim damağım kurumuştu. Kolumu yanıma bıraktığımda bir şey hissettim. Korku içinde geri çekilerek yanımdaki şeye baktım.
Gözlerim Diego'yu gördüğünde şaşkınlıkla açıldı. Dün Diego ile beraber yatmıştım. Bunun bilincinde olmak yüzümün kızarmasına neden oldu. Buna izin vermem beni rahatsız ediyordu. Gözlerim yüzüne doğru tırmandı. Yeni yeni sakalları çıkmaya başlamıştı. İri vücudu yatağın yarısını kaplıyordu.
Nasıl bir insan olursa olsun uyurken yüzünün bu kadar masum görünmesi beni şaşırtmıştı. Acaba kaç insanın hayatına kıymıştı? Acaba kaç insanın korkulu rüyası olmuştu? Bu düşünceler kafamın içinde bir yer edinmiş, her fırsatta bana bu soruları soruyordu.
Gözlerim bir süre daha istemsizce Diego'yu izledi. Nedensizce kalbim hızlanıyor nefesim kesiliyor ama yine de bir bağımlı gibi onu izlemeye devam ediyordum.
Yataktan doğrulup kalkacağım sırada bir kol belimden tutup beni yatağa geri çekti. Korku içinde gözlerim fal taşı gibi açıldı. Kulağımda sıcak bir nefes hissettiğimde irkildim. "iki saat öylece izleyip sonrada hiç bir şey yapmadan gidebileceğini mi sanıyorsun?" dedi. Sırtımı kendi göğsüne bastırınca kalbimin hızı daha çok arttı.
"ş-şey ben ben gideyim." dedim. Ayaklanmak için tekrar doğrulduğum sırada yine bir kol bedenimi sararak bu sefer daha ok beni kendine çekti. Gururum şu an bana küfürler yağdırıyordu. Tüm bedenimi bir ateş sarmıştı.
Nefesimi içime doğru derin bir nefes verdim. Arkama dönüp baktığımda bana sırıtarak baktığını gördüm. Burunlarımız birbirine değiyordu. Nefes alışverişlerimiz birbirine karışıyordu. Yutkunmakta zorlandım. Kahverengi göz hareleri yüzümün her zerresinde geziniyordu. Belimdeki kolu sıkılaştı. Bedeninin kasıldığını hissedebiliyordum.
Kokusunu içime çektim. Diego sümbül kokuyordu. Yeni açılmış bir çiçek kokusu gibi taze ve etkileyici kokuyordu. Sümbülün kokusu deniz esintisinin kokusu ile birleşmiş ve ortaya harika bir sonuç çıkarmıştı. Kim bu kadar güçlü ve korkutucu birinin bu kadar naif koktuğunu düşünebilirdi ki?
Gözlerim boynunda gezindi. Tırnak izleri görünce gözlerim şok içinde açıldı. Umarım bunu ben yapmamışımdır yoksa utançtan kedimi pencereden aşağı atardım.
Dün akşam.. (Diego)
Diego derin ve sık nefesler veriyordu. Kollarına aldığı kız çabucak uyumuştu. Ama Diego bir türlü uyuyamıyordu. Neden mi? çünkü Ela'nın bir kolu Diego'nun boynunda, bir bacağı ise Diego'nun kasıklarındaydı.
Diego hiç bu kadar zorlandığını hatırlamıyordu. Ela'nın yüzü Diego'nun boynuna gömülmüş bir vaziyette duruyordu. Diego bir an yutkunamadı. Bu pozisyon onu çok zorluyordu. Diego burnunu Ela'nın saçlarına sürttü ve o yoğun kokusu Diego'nun burnuna doldu. Ela ilkbahar kokuyordu. Diego bu kokuyu Ela sayesinde seviyordu. Bu koku onda olunca Diego bu kokuyu sevmişti.
Ela çok masum bir kızdı. Diego ilk kez bu kadar yaralı bir kız görüyordu. Ela yarlı olmasına rağmen çokta güçlü bir kızdı. Diego onu pis hayatına çekmek istememişti. Ama onu abasıyla bırakmak ta istememişti. Ela Diego'ya göre bir ceylan yavrusundan farksızdı saf ve masum küçük bir ceylan yavrusunu andırıyordu.
Diego'nun boynundaki el, Diego'nun etine geçti. Diego gözlerini şaşkınlık içinde açıp Ela'ya baktı. Ela'nın tırnakları Diego'nun boynuna saplanmıştı. Diego acı içinde inledi. Gözleri Ela da gezindiğinde kabus gördüğünü fark etti. Ela'nın kaşları çatılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMARBAZ KALP ♠️
Novela JuvenilKorkuyordu kız. Adam ona bir şey yapar mıydı? " artık benimsin Türk kızı" dedi adam. Kız korkuyordu. Adama güvenebilir miydi?...