9

224 9 0
                                    

1hafta sonra

Bu gün Cumartesi Erenay'ın evinde buluşacaktık.

Zili çaldım. Kapı açıldı.

"Erenay'ımm."

"Erva'mm."

Hemen üstüne atladım. Sıkıca sarıldım. Erenay ayağıyla kapıyı kapattı.

Sonra boynuma küçük küçük öpücükler bıraktı. Bunu her yaptığında içim ürperiyordu. Çok güzel bir histi. Boynumdan kafasını kaldırıp yüzüme baktı. Sonra yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Yanağından öpüp onun şok olmasından yararlanarak onu hafif ittirdim ve kaçtım.

Salona gelip montumu çıkarttım. Baktım gelmiyor. Bende salonun kapısından kafamı çıkarıp ona baktım. Hâlâ o şekilde duruyordu. Büyük bir kahkaha attım.

"Saçmalama Erenay gel hadi."

"..."

"Yaa Erenay." Deyip ona doğru yürümeye başladım. Hâlâ o şekilde duruyordu.
Hafifçe dürttüm.

"Yaaa kıyamam." Deyip sarıldım.

Karşılık vermedi. Belliki uzun süre trip çekicem.

"Artık öpüşebilirmiyiz?" Diye sorarken sanki mama dilenen kediymiş gibi bakıyordu.

"Tamam ama sadece bir kere."

"Yes bee!" Ben kahkaha atarken bi anda dudağıma yapıştı. Karşılık verdim.

Yaklaşık 3 dakika o şekilde devam ettikten sonra ikimizde nefessiz kaldık ama Erenay ayrılmıyordu. Zorda olsa çekildim. Nefes nefese kalmıştık.

Ben utandığım için hemen geri çekildim.

Sonra salona doğru yürümeye başladım. O da peşimden geliyordu.

"Yinemi utandınnnn?"

"Maalesef ki evet."

"Eee karar verdiğimiz diziye başlamadan önce birşeyler hazırlayalımmı?"

"Kek yapalımmıı?"

"Olur." Dediğinde ikimizde kalkıp mutfağa gittik.

"Ben kek yapmayı bilmiyorumki."

"Nasıl bilmezsin ileride evlenince yemekler benden tatlılar senden." Deyip güldüm.

"Tamam ben sana malzemeleri söyliyim sen çıkar."

"Tamam."

Keki yaparken her yaptığımız şeyde burnumdan öpüyordu.

Şimdi keki yapıp fırına atmıştık. Ben tezgahın üzernde oturuyordum. O ise önümde bana sarılıyordu ve kafası boynuma gömülüydü.

Ondan ayrılıp ona doğru baktığımda 'neden ayrıldın ki şimdi' der gibi hüzünle bakıyordu.

Tekrar hızlıca sarıldım. Ve kulağına yaklaşıp çok kısık bir sesle

"Filmi izlemeye geçelim mi?" Dedim.

"Olur bebeğim." Dediğinde tezgahtan inmeye hazırlandım ama bir anda havalandım.

Erenay beni kucağına almıştı. Korktuğum için hemen bacaklarımı beline dolayıp sıkıca sarıldım.

"Niye bu kadar korkuyorsun?"

"Bir keresinde Arda beni kucağına almaya çalışmıştı sonra sırt üstü yere düşüp nefessiz kalmıştım." Dedim çok hızlı bir şekilde.

Aslında korkmam saçmaydı çünkü Arda Erenay'ın yanında cılız kalıyordu. Arda zaten çoğu yaşıtımızdan küçüktü.

Bunları düşünürken kendimi rahat bırakmıştım. Gerçekten çok rahattı. Salona geldiğimizde biraz istemedende olsa inmiştim.

Sonra ikimizde koltuğa oturup seçtiğimiz filmi açtık.

Erenay filmi izliyordu ama ben izleyemiyordum. Çünkü ben normalde aksiyon filmlerini çok ilgi çekici bulmazdım.

O sırada da tabii ki tahmin ettiğiniz gibi Erenay'ı izliyordum.

"İzleme artık beniii." Dedi Erenay.

"Neden?" Dedim ifadesizce.

"Beni izlediğini hissediyorum ve odaklanamıyorum." Küçük bir kahkaha atıp ona sarıldım.

Sonra kucağına kafamı koyup filmi izlemeye çalıştım ama bu sefer de onun beni izlediğini hissediyordum.

Sonra bir anda telefonun alarmı çalmaya başladı. Kek olana kadar bekleyemeyeceğimiz için alarm kurmuştuk.

Hemen kalkıp hızlıca keke baktım. Olmuştu.

Fırını kapatıp fırın eldivenini elime geçirdim.

Kekimizi alıp tezgaha koydum o sırada Erenay geldi. Arkamdan sarıldı.
Kafasını omzuma koyduğunda yanağına ufak bir öpücük bıraktım.

Sonra keki kesmeye başladım.

"İki tane tabak çıkarırmısın?"

"Hemen."

Tabakları çıkartıp önüme koydu. Bir parça keki alırken elimi yanlışlıkla borcama çarptım. Sessizce

"Hassiktir!!" Dedim.

"Noldu? İyimisin? Buz vereyim mi?"

"Sakin ol sen bana bir buz ver ben elimi soğuk suyla yıkayayım."

"Tamam." Deyip hemen buzluktan buz çıkardı. Bende elimi buz gibi suyla yıkadım.

Buzu elime koyup biraz bekledim.

"Canın acıyo mu?"

"Hayır acımıyo ve sen neden benden daha fazla tedirgin oldun."

"Ben daha sana dokunmaya kıyamazken sana bir şey olması tabii ki beni tedirgin edecek." Dediğinde elimi kafasının arkasına koyup hafifçe kafasını eğdim ve alnına sert bir öpücük bıraktım.

Sonraki bölüm buradan devam edecek.

Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorummmm.

Sizi çok seviyorum ve şuan hikayemin görüntüleme sayısı 251... Yani ben yazarken ki sayısı.

Takip edip duyurularımdan haberdar olabilirsiniz 🎀

Hoşçakalınnnnnnnnnnnnnnnnnn 💋🔥

futbolcu aşkı |Ferdi Kadıoğlu|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin