11

184 7 0
                                    

Uyandığımda hava hâlâ karanlıktı.
Ve düşündüğünüz gibi hâlâ Erenay'ın kolları arasındaydım.

Biraz öylece ona baktım. Gerçekten çok tatlı ve yakışıklı. Ona baktıkça kalbimde bir kıpırtı oluyor.

Dudağına küçük bir öpücük bıraktım. Sonra elimi hafifçe kaldırıp saçlarını okşadım. Çok yumuşak.

Kıpırdandığında hemen elimi çektim. Bu saatte uyanmasına gerek yok. Tekrar dudağına küçük bir öpücük bıraktım ve kendimi derin bir uykuya teslim ettim.

//////////////////////////

Uyandığımda bu sefer Erenay'ın kolları arasında değildim. Bu da güne kötü bir başlangıç demek oluyor.

Hemen kalkıp banyoya doğru ilerledim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra banyodan çıkıp mükemmel kokuların geldiği yöne, mutfağa ilerledim.

Ferdi kahvaltı hazırlıyordu. Bende biraz kapı eşiğinden onu izledim. Yemek yapışına bile hastayım bu adamın.

Sonra sessizce arkasından gidip sarıldım.

"Ödüm koptu Erva." Seslice kıkırdadım.

"Napıyosun bakalım?"

"Kahvaltı hazırlıyorum güzelim."

"Hmmm. Ama ben aç değilim ki."

"Ama kahvaltı etmek zorundasınız hanımefendi." Deyip burnumdan öptü.

"Ama aç değilim yemek istemiyorum."

"Yemezsen bozuşuruz ama."

"Sonra yesem."

"Tamam ama yiyeceksin."

"Tamaaaammmm."

Yine sofrayı ben kurdum.

Sonra oturduk o yerken ben izledim.

"Doydum. Sofrayı kaldırayım sonra..." Sözünü isteyerek kesmiştim. Ben karar verecektim.

"Biraz daha uyuyalım."

"E ama öğlen oldu."

"Lütfeeen. Hem hazır bu huzuru bulmuşken bir daha kaybedemem."

Sandalyeden kalkıp yanıma geldiğinde bende ayağa kalktım. Ne yapacağını anlamamıştım. Yüzüme biraz daha yaklaşıp konuşmaya başladı.

"Demek benimle uyumak sana huzur veriyor he?"

"Öyle valla." Yüzünde çok hoş bir tebessüm oluştu.

"Tamam o zaman sofrayı toplayıp yatalım."

"Ben toplarım sen otur."

"Tamamdırr." Deyip burnumun ucundan öptü.

Hızlıca sofrayı topladım ve hemen salona Erenay'ın yanına gittim.

"Sofrayı topladım hadi yatalım." Dediğimde hemen ayağa kalktıki telefonu çalmaya başladı.

'Kim arıyor' anlamında kafamı salladım ama cevap vermeden  gergince salondan çıktı.

Balkona gitmiş olacak ki evin içerisi biraz soğudu. Ben hâlâ olduğum yerde duruyordum.

Yüzündeki gerginlik ister istemez beni de etkilemişti.

Koltuğa oturup telefonumu açtım.

Biraz telefona baktıktan sonra Erenay geri geldi.

"Kimdi o arayan?" Diye merakla sordum.

"Önemli biri değil ya eski bir arkadaş." Dedi ama yüzü hâlâ çok gergindi.

"Emin olabilirmiyim?" Deyip elimi uzattım.

Önce biraz çekindi ama kaçışı olmadığını anlayınca çaresizce telefonu uzattı.

Son aramalara girdiğimde aşırı şekilde gerildim. Çünkü son konuşma asya adında biri ileydi.

Telefonu Erenay'ın eline geri verdim.

"Kim?"

"Eski kız arkadaşım." Dedi çekinerek.

İfadesiz ve sinirlice

"Ne istiyor?" Dedim.

"Tekrar olmak."

"Sen ne dedin?"

"Hayır dedim tabii ki."

"Anladım... Ben bir lavaboya gideyim." Dedim.

Çünkü içimdekini dökmek istiyordum. Korkuyordum. Neyden korktuğumu bilmiyordum. Ağlamak istiyordum neden bilmiyordum. Banyoya girdim.ağlamadım.

Belkide ağlayamadım...

Sadece ifadesizce aynadan kendime baktım.

Bi şey olmamıştı. Onu reddetmişti. Üzülmedim, sinirlendim.

Aklımdan o kızın profilini oluşturdum. Sonra onu dövdüğümü hayal ettim. Kendime geldiğimde gülümsediğimi fark ettim.

Elimi yüzümü yıkadıktan sonra banyodan çıktım.

Erenay kollarını dizine yaslamış yere bakarak koltukta oturuyordu. O anıları aklına geldiği için üzülüyordu biliyordum.

Hemen yanına gidip oturdum ve ona sımsıkı sarıldım.

"Üzülme bunları beraber atlatacağız. Şimdi benimle uyumak istemezsen yada beni görmek istemezsen anlarım ve gidebilirim."

"Hayır, lütfen gitme."

"Pekii ... En zor zamanlarında burada olup sana sarılacağım. Söz veriyorum seni bırakmayacağım."

"Erva..."

"Efendim?"

"Uyuyalım mı?"

"Tamam."

Sonra ikimizde kalktık beni elimden tutarak hızlıca odasına çekiştirdi. O yatağın yanında durup benim yatmamı bekledi. Ben yattıktan sonra tişörtünü çıkartıp yanıma yattı. Sıkıca sarılıp kafasını boynuma gömdü.

Biraz sonra kendini salınca uyuduğunu anladım.

Ve biraz sonrasında da ben uykuya daldım.

Çok uzun zaman oldu (1 aycık)

Uzun süre sonra buraya dönmek hoşuma gitti.

Umarım okurlarım benden umudu kesmemiştir.

Çok özledim buraları ama lgs dönemide olduğum için çok bölüm atamayabilirim.

Neyse. Sonraki bölümlerde görüşürüzzz

Takip edip duyurularımdan haberdar olabilirsiniz 🎀

Hoşcakalınnnnnnnnnnnnnnnnn🔥❤️

futbolcu aşkı |Ferdi Kadıoğlu|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin