3

448 16 16
                                    

Bi dakika bi şey söylicem
Seni var ya acayip sevicem

Olay kapanmış ve öğle teneffüsü gelmişti.

Erenay ve ardayla kafeteryaya indik.

"Erenay biliyorum, konuşmak istemiyosun ama yinede çok teşekkür ederim." Diyip ona sarıldım.

Beklemiyor olacakki donup kaldı. Açıkcası bunu yapacağımı bende beklemiyordum.

Erenay'ın Arkasından Arda bana kaş göz hareketleriyle 'ooo' çekiyordu.

Karşılık gelmeyince rahatsız olduğunu düşünüp hemen geri çekildim.

"Ben şey- bi anda- ani oldu- heyecanla- özür dilerim." Diyip kalkmaya yeltendim ki Erenay kolumdan tutup beni geri oturttu.

"Sorun değil. Beklemiyordum o yüzden donup kaldım, asıl ben özür dilerim."

"Sorun değil." Diyip önüme döndüm. Arda karşımda oturduğu için sesizce bana bakıp sırıtıyordu.

Erenay'a omuz üstü baktığımda yine eli ensesinde çok çekici bir şekilde sırıtıyordu.

Önümdeki kahvemi bir dikişte bitirdim.
Zil çalınca sınıfa çıkıyorduk. Sonra dersin tarih olduğunu hatırladım ve Erenayla Ardaya dönüp

"Ders tarih ben girmeyeceğim. Kütüphanede olurum." Dedim.
Erenay hemen atıldı

"Tarihi bende sevmem. İstersen bende geleyim." Dedi.

"Olur." Dediğimde ikimizde Arda'ya döndük.

"Yok ben tarih dersini çok severim. Ben gelmeyeceğim." Dedi. Aslında Arda tarih dersinden nefret eder ama Erenay'la biz başbaşa kalalım diye gelmek istemediğini anlamıştım.

Erenay adımlarını kütüphaneye doğru çevirdiğinde Ben hâlâ Arda'ya bakıyordum. Arda histerik bir gülüş atıp gitmeye başlayınca bende arkamı dönüp Erenay'a yetişmek adına koştum.

Kütüphaneye vardığımızda kitaplıkların en arkasına iki sandalye çekip oturduk.

İkimizde elimize bir kaç kitap alıp karıştırmaya başladık. Ben ara sıra onu kontrol ediyordum. Gerçekten çok yakışıklı. Heleki dudaklarıı. Galiba ben aşık oldummmm.

Kıvırcık saçları her sayfa çevirişinde sayfanın rüzgarı ile sallanıyordu. O kadar yumuşak görünüyordu ki elimi saçlarına daldırıp o yumuşaklığı hissetmek istedim.

"Erva?" Demesiyle ona bakıp dalmış olduğumu anladım.

"Efendim."

"Bir şey olmadı öyle bakınca-" cümlenin devamını getiremedi çünkü utanacağımı hissetmiş olmalıydı.

Utancımdan olsa gerek hemen elimdeki kitabı incelemeye devam ettim.

Ferdi den

Bana öyle bir bakmıştıki ona baktığımı fark etmemişti. Bana daha fazla o şekilde baksaydı onu öpmeye kalkışabilirdim bu yüzden uyarmak zorunda kaldım.

Uyardığım anda pişman oldum çünkü bana bir daha bu şekilde bakmayacağını biliyordum.

Utanmış olmalı ki yanakları kıpkırmızı oldu. Şuan o kadar tatlı gözüküyordu ki gidip yanaklarını sıkasım geldi. Ama yapmadım.

"Şey özür dilerim utandırmak istemedim."

"Sorun değil."

Bu sırada göz temasınıda kesmiyorduk. Zilin çalmasıyla gözlerini kaçırdı.
Ben ise fısıltıyla

"S!kt!r" dedim.

"Bir şey mi dedin."

"Yoo hayır."

Ortam çok gergindi. İkimizde kalkıp sınıfa doğru yürümeye başladık.

Erva dan

Sınıfa geldiğimizde Arda hemen ayağa kalkıp

"Oooo Erva nabersin?" Dedi imalı bir şekilde. Bu sıradada kolunu omzuma atmıştı.ferdiye döndüğümde kaşları hafif çatık bize bakıyordu.

Kıskandın mı aptal?

Ardanın kolunun altından çıktım.

"Erva bi bahçeye çıkalım mı?" Dedi Arda.

Bahçeye doğru yürümeye başladık.

"Eeeee başbaşa kütüphanede ne yaptınız öpüştünüz müü?"

"Arda saçmalama sadece bi ara göz göze geldik o kadar."

"Kızım kesin aşık kolmumu omzuna attığımdaki bakışını görmedin miii?"

"Gördüm ama emin değilim."

"Neyinden emin değilsin pardon, aşık olmasaydı neden kolumu omzuna atmama kızsınkiii."

"Arda sen gidip Aryayla uğraşsana."

"Ne aryası ya."

"Derslerde kıza kitlenişini fark etmedim değil."

"Tamam itiraf ediyorum hoş kız ama sende itiraf et Ferdi den hoşlandın."

"Tamam bende itiraf ediyorum evet hoşlandım."

"Kimden hoşlandın prenses." Tanıdık sesle arkamı döndüm ve Erenayda arkamdaydı. Yanağımdan bir makas aldı.

EVET YANAĞIMDAN MAKAS ALDIIIĞ!!

"Kimsedeeen." Hayır yanaklarım kızarmayııııınn.

"Öyle kolay kolay atamazsın dökül bakalım kimden hoşlanıyorsun." Cümlesini bitirdikten sonra ciddiyete büründü.

"Şimdi söyleyemem ama belki başka bi zaman söz."

"Pekâlâ ama sözünün arkasında dur. Ayrıca başka bir zamanı sabırsızlıkla bekliyor olacağım."

Zilin çalmasıyla Erenay önden Ardayla ben arkadan yürümeye başladık.
Giderken Erenay görmediği için Arda bana bakıp kıkırdıyor ve Erenayın taklidini yapmak amacıyla yanağımdan makas alıyordu.

Tabii bende gülmeden duramıyordum.

Yeni bölüm nasılllll???

Umarım beğenirsinizzzz!!

Karneler nasılll? Ben bir puanla takdiri kaçırıyorum😢

Takip edip duyurularımdan haberdar olabilirsiniz 🎀

Şimdilik hoşçakalınnnnn 💋🔥

futbolcu aşkı |Ferdi Kadıoğlu|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin