10

233 9 1
                                    

"Ben daha sana dokunmaya kıyamazken sana bir şey olması tabii ki beni tedirgin edecek." Dediğinde elimi kafasının arkasına koyup hafifçe kafasını eğdim ve sert bir öpücük bıraktım.

Bana sıkıca sarıldı.

"Ahh elim!" Aslında elim falan acımamıştı rol yapmıştım.

Bi anda benden ayrılıp

"Çok özür dilerim iyimisin?" Dedi.

"İyiyim sadece tişörtün değdi. O önemli değil hadi keki kes tadını çok merak ettim." İkimizde kıkırdadık.

Erenay keki kesip tabaklara koydu. Televizyonun karşısına geçip oturduk. Ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yok ama bi anda film sardı ve ikimizde iyice odaklandık.

Telefonumun çalmasıyla dikkatim dağıldı ve oflayarak telefonuma baktım.
Arda arıyordu.

"Ne oldu Arda?"

"Erva acil taktik ver."

"Ne için?"

"Arya'yla buluşucaz ama onu nereye götüreceğimi bilmiyorum."

"Puhahahahahahha."

"Ne gülüyosun be!"

"Şey Erenay sana yardımcı olur."

"Tamam Erenay'ı arıyorum."

"Dur Arda Erenay yanımda."

Telefonu Erenay'ın eline tutuşturup benim Erenay'ın -bitmiş olan- tabaklarımızı aldım.

Hemen hızlıca tabaklarımızı yıkayıp makinaya koyup tekrar Erenay'ın yanına gittim.

"Arda götür işte oraya hem orası çok modern kızlar çok beğenir Arya da beğenecektir." Bu duyduğumla duraksadım. Sonra koltuğa oturdum ama bu sefer Erenay'dan uzağa geçtim.

Tabii ki de 'kozlor çok boğonor' lafına takılmadım canım ne kıskanması.

"Tamam ben bunları değerlendirip birini seçeceğim size iyi eğlenceler."

"Tamam ama seçince haber verde seni bi güzel yargılayalım.puhahahaha!"

Sonrasında Arda dişleri arasından

"İyi eğlenceler!" Dedi.

Telefonu kapatıp yanıma koydu. Sonra garipseyerek bana baktı.

"Neden oraya oturdun?"

"Neden acaba düşün bi?"

"Neden?"

" 'Kozlor çok boğonor' nerden biliyosun kızların beğendiğini!?"

"Hee ondan mı bahsediyorsun?"

"Yok ağzım onu söylüyor ama beynim başka bi şey düşünüyor! Zaten sana göre de ayıptır söylemesi götüm başım ayrı oynuyordur ya!!"

"Erva ne saçmalıyosun?"

"He bir de saçmalıyorum öylemi?"

"Erva bir şeyi yanlış anlamışsındır gel buraya." Deyip ayağa kalktı ve yanıma gelip bana sarıldı. Biraz öyle kaldıktan sonra şakağımdan öptü. Biraz olsa sakinleştiğim de tekrar konuşmaya başladı

"Şimdi söyle neyi yanlış anladın?"

"'Kozlor çok boğonor'" diye ağzımda geveledim.

"Yanlış anlamışsın modern olduğu ićin kızların beğenebileceğini düşündüm. Hani kızlar modern şeylerden hoşlanır ya."

"Kızların modern şeylerden hoşlandığını nerden biliyosun peki?"

"Senden yola çıkarak söyledim. Giydiğin şeyler olsun, bana telefondan gösterdiğin fotoğraflar olsun hep modern şeylerdi bende ondan öyle söyledim. Üzülme lütfen."

"Peki bu seferlik affediyorum," deyip ayağa kalkarak baş parmağımı ona salladım.

"Ama eğerki aynı şeyi bir daha yaşarsak o zaman olacakları sen düşün." Deyip tekrar yerime geçtim.

Sonra kumandayı alıp filmi tekrar başlatacak oldum ki yanımdaki pek yakışıklı ama o kadar da gıcık arkadaş kumandayı alıp fırlattı.

'ne oluyor?' der gibi ona baktığımda 'güzel şeyler oluyor.' der gibi baktı.

Sonra beni bir anda kucağına alınca ağzımdan ufak bir çığlık kaçtı.

Onun odasına gelmiştik.

Bu sefer sahiden 'Ne oluyor!?' bakışı attığımda elini tişörtünün eteklerine götürdü.

Bu olanlar hiç hayra alamet değil!

Tişörtünü bir çırpıda çıkarttığında kaslarına bakakalmıştım.

"Çok mu hoşuna gitti?"

"Hayır, yani evet, yani hayır... Şey..."

"Tamam bu soruyu sormadım say." Deyip yanıma yattı. Yatağa beni kendisi yatırmıştı ki hiç kalkma zahmetinde bulunmadım.

Sonra beni kendisine çekip sıkıca sarıldı. Anladımki uyumak istiyordu. Gelirken altıma eşofman giymiş olmam bir mucizeydi.

Sonrasın da kulağıma eğilip şunu söyledi

"Uyuyalım mı? Lütfen..."

Ayyyy çok tatlı bir bölüm olduuuu.

Size biraz fake yapmış olabilirim. Kötü şeyler olacak sandınız demiiii?

Aslında olabilirdi ama yazarken utandım bu yüzden uyutmaya karar verdim puhahhahaha.

Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.

Takip edip duyurularımdan haberdar olabilirsiniz 🎀

bekliyorum.

Sizi seviyorummmmmm.

Hoşçakalınnnnnnnnnnnnnnnnnn 💋🔥

futbolcu aşkı |Ferdi Kadıoğlu|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin